וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספרס לא יכולים לבד

14.12.2007 / 8:42

סן אנטוניו, ללא טוני פארקר וטים דאנקן, הפסידה ללייקרס המשתפרים 102:97. מיאמי, בבית, שוקעת בבינוניות, הפסידה לוויזארדס 104:91

פט ריילי, שרק השבוע רשם את ניצחונו ה-1,200 בקריירה, כבר מחייך פחות מאז. שני ניצחונות ביתיים מול שבעה הפסדים, זה המאזן האחרון שלו, אחרי שהצליח להפסיד 104:91 לוושינגטון. הלייקרס, מצד שני, חוזרים לעניינים והפעם עושים זאת מול האלופה הפצועה, ששיחקה שוב ללא טים דאנקן וגם ללא טוני פארקר. קובי בריאנט תרם 30 נקודות למען הניצחון, 97:102.

איפה מיאמי?

מיאמי (16:6) - וושינגטון (10:12) 104:91

דשון סטיבנסון הוא לא יוצא דופן. שחקנים שבאים וחוגגים על ההיט במיאמי כבר הפכו להיות מחזה קבוע העונה. סטיבנסון קלע הלילה (חמישי לשישי) שיא של 26 נקודות. כשהוא מגובה ב-19 הנקודות ותשעת הריבאונדים של קרון באטלר, ניצחון של וושינגטון על ההיט הוא כבר לא משהו כל כך מסובך. בטח לא בבית, שם ריילי מחזיק במאזן של שני ניצחונות ושבעה הפסדים מפתיחת העונה. אנטואן ג'יימיסון קלע 16 נקודות ואסף 16 ריבאונדים, כשברנדן הייווד מוסיף 12 נקודות ואנטוניו דניאלס תרם 11 נקודות עבור וושינגטון, שלא ניצחה בשמונת המשחקים האחרונים אצל ההיט.

כשכריס קווין מוביל את קלעי ההיט עם 22 נקודות, ויודוניס האסלם מיד אחריו עם 19, ניתן להבין את מצבה העגום של ההיט. דווין ווייד קלע 17, כולל שבעה אסיסטים וריבאונדים, ריקי דייויס הוסיף עוד 16 נקודות משלו, ושאקיל אוניל תרם שבע נקודות ושישה אסיסטים ב-26 הדקות בהן שיחק.

לייקרס (8:13) - סן אנטוניו (5:17) 97:102

קובי בריאנט קלע 30 נקודות עבור הלייקרס, שהכריעו את הספרס בשלביו המאוחרים של המשחק, ניצחון רביעי ברציפות של הצהובים-סגולים. אלופת ה-NBA, לה זה הפעם הראשונה בה היא צוברת שני הפסדים ברציפות, לא הסתדרה במשחק ללא טים דאנקן וטוני פארקר. הראשון, שהשיג השנה ממוצעים של 17.6 נקודות ו-8.9 ריבאונדים, נאלץ לשבת מחוץ לפרקט משחק רביעי ברציפות ופארקר, עם 20.1 נקודות ו-6.8 אסיסטים, החמיץ את משחקו הראשון מפתיחת העונה.

לאמאר אודם קבר 15 נקודות עבור הלייקרס וראדמנוביץ' הוסיף עבור הלייקרס המשתפרים. ברוס בוואן הוביל את הספרס עם 22 נקודות. ברנט בארי הוסיף 17, כשמאנו ג'ינובילי תורם 14. פבריסיו אוברטו הגיע להישג שיא בקריירה, כשתרם 16 ריבאונדים ותשע נקודות. סנטר הלייקרס, אנדרו ביינום, ספג שתי עבירות טכניות והוצא מהמשחק באמצע הרבע השלישי, בזמן שקבוצתו מובילה בארבע נקודות. הוא צבר שש נקודות ו-11 ריבאונדים.

* אל הורפורד, הפורוורד של אטלנטה, שביצע עבירה חמורה על טי ג'יי פורד מהראפטורס במשחק ביום שלישי, הורחק למשחק אחד על ידי הליגה. כזכור, בזמן מתפרצת של טורונטו, עלה פורד אל הסל, והורפורד הוריד אותו בחוזקה אל הפרקט, תוך כדי שהוא פוגע בראשו. פורד פונה מהאולם באלונקה. הורפורד יחמיץ את המשחק של קבוצתו ביום שישי נגד הפיסטונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully