וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי האריכה את חוזהו של גרנט בארבע שנים

13.12.2007 / 19:33

ההצלחה של המאמן הישראלי מאז מינויו כיורשו של מוריניו, שכללה 16 משחקים ללא הפסד, שיכנעה את ראשי צ'לסי להאריך את חוזהו עד 2011

כשאברהם גרנט הוכרז כמנג'ר צ'לסי לפני כשלושה חודשים, הסברה הרווחת באנגליה היתה שמדובר במינוי זמני, עד להחתמתו של מאמן בעל שם. בורסת השמות בעיתונות האנגלית חגגה, חוס הידינק, פרנק רייקארד, מרקו ואן באסטן, פאביו קאפלו ומי לא כבר הוכתרו על ידי עיתון כזה או אחר למחליפיו של גרנט, אבל המאמן הישראלי קיבל גיבוי רציף מהנהלת הקבוצה, וענה למבקריו הרבים על המגרש. הערב (חמישי) הוא קיבל את גמולו על הצלחתו המרשימה עד כה, כשהנהלת צ'לסי הודיעה באתר הרשמי של הקבוצה כי גרנט חתם על חוזה חדש לארבע שנים כמאמן המועדון. משכורתו של גרנט תהיה כ-2.8 מיליוני ליש"ט לעונה.

מאז שהפסידה במשחקו הראשון בתפקיד למנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד, רשמה צ'לסי של גרנט רצף של 16 משחקים ללא הפסד, העפילה בקלות לשמינית גמר ליגת האלופות, והתקרבה על כדי שלוש נקודות מפסגת הפרמיירליג. ביום ראשון ייפגשו הכחולים את ארסנל באצטדיון האמירויות כשניצחון של המיליונרים ישווה את מניין נקודותיהם לזה של התותחנים במקום הראשון.

מוקדם יותר היום הכריז גרנט, שעד כה שמר על כבודו של קודמו, ז'וזה מוריניו, כי צ'לסי משחקת כדורגל אטרקטיבי יותר מאשר בתקופת הפורטוגלי. הישראלי טען כי הדרך שלו שונה בתכלית משל מוריניו: "יש לנו דרך אימון חדשה ודרך העברת מסרים חדשה". גרנט האופטימי סיכם: "העתיד של צ'לסי נראה ורוד מאוד".

קשר הקבוצה, פרנק למפארד, התייחס למשחק והוא יודע שחרף העובדה שארסנל הוציאה רק נקודה משני משחקיה האחרונים, ההתמודדות הזו תהיה שונה: "אני מעריך את העבודה שעשו ניוקאסל ומידלסברו נגד ארסנל, אבל זה יהיה משחק אחר לגמרי. ארסנל החליקה במשחקים האחרונים, כך שתהיה לנו הזדמנות מצויינת לרכב על הגל ולהתקרב אליהם".

למפארד אף התייחס לחסרונו של החלוץ דידייה דרוגבה ולגבי כובשי השערים הפוטנציאליים: "הוא שחקן מרכזי, אבל כמו שהוא ייעדר, גם לארסנל חסרים שחקנים מרכזיים. 'מי יכול להבקיע לנו שערים?'. ג'ו קול, אנדריי שבצ'נקו, שון רייט פיליפס, סלומון קאלו, אני. זה מספיק"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully