וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההחלטה בערעורה של חולון נדחתה לשבוע הבא

13.12.2007 / 18:39

בחולון טענו בדיון להפחתת עונשה של הקבוצה כי אוהדיה התנהגו למופת מאז זריקת החזיז, תובע האיגוד: "הם ביזו את שירת ההמנון ברעננה"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: אמיר לב

הדיון בערעורה של הפועל חולון על העונש שהוטל עליה בעקבות זריקת החזיז במלחה התקיים היום (חמישי) במשרדי איגוד הכדורסל, כשבסיום הדיון הודיעו הדיינים כי ההחלטה בעניין תתקבל רק במהלך השבוע הבא.

עו"ד יוסי גאייר, בא כוחה של חולון, טען במהלך הדיון שניתן להסתפק בעונש שהקבוצה ריצתה עד כה, של שני משחקים ללא קהל מתוך הארבע שנגזרו עליה, ובנוסף דרש לבטל את הניצחון הטכני שנספק להפועל ירושלים במשחק שפוצץ, ולקיים במקומו משחק חוזר בין הקבוצות. הוא אף חזר והדגיש כי חולון מסרבת להכיר באחריותה למעשהו של יוסי מלאך.

מנגד טען התובע הראשי של האיגוד, עו"ד שוקי קרמר, שהעונש שנקבע הינו הולם, כיוון שהמעשה המדובר היה חסר תקדים בחומרתו, ואין מקום להקל בעונש ובוודאי שלא לקיים משחק חוזר. קרמר ציין את העובדה שהחזיז נזרק לפרקט דקה וחצי לסיום המשחק, כשירושלים הובילה בחמש נקודות, במטרה לפוצץ את המשחק ולמנוע את הפסדה של חולון.

במהלך הדיון טען עו"ד גאייר כי בחודש האחרון מאז האירוע התנהגו אוהדי חולון למופת, ובתגובה שלף עו"ד קרמר דו"ח של המשקיף מהמשחק של חולון ברעננה מול בני השרון לפני כשבועיים, בו נכתב כי אוהדי חולון ביזו את ההימנון הלאומי לפני פתיחת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully