וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר לא תעביר כרטיסים להתאחדות

אורי שלו

13.12.2007 / 17:31

דובר הקבוצה: ”אם הם רוצים כרטיסים למשחק מול הפועל ת”א, שירכשו אותם”. חן עזריאל מתקרב לכפ”ס. צפו בתקציר חצי גמר גביע הטוטו

שרון בוקוב

תקציר המשחק באדיבות 5+ LIVE

380 שוטרים ו285 יאבטחו את המשחק ביום ראשון הקרוב בין בית"ר והפועל. באצטדיון טדי יוקם חפ"ק עם נציגי המשטרה, העירייה, כיבוי אש והקבוצות . בבית"ר התקבלה זה מכבר החלטה אסטרטגית כי הקבוצה תענה לכל דרישות המשטרה למשחק מתוך ידיעה כי מדובר במשחק סופר רגיש, ועם ההסכמה לתנאי המשטרה האחריות למעשה עוברת אליה. אוהדי הפועל אשר יגיעו לבירה צויידו במפות ויזכו לליווי צמוד, ולחניה שמורה. האוהדים האדומים יישבו ביציע הצפון מערבי. כמו כן ביציעים יישבו בלשים סמויים ויופעלו מצלמות לאיתור מתפרעים.

הצפי בירושלים הוא כי האצטדיון יהיה מלא, ממשרד הכרטיסים "בימות" נמסר שלא נשארו כרטיסים רבים וכי מה שנשאר צפוי להסתיים מחר. ביום המשחק אמורים להוציא בבית"ר עוד 500 כרטיסי נוער לקופות האצטדיון. מי מחברי ההתאחדות שירצה לצפות במשחק יאלץ לשלם מכיסו למשחק, לאחר שהיום הכריז דובר בית"ר, עודד זרגרי: "אנחנו לא מוצאים שום סיבה לתת לאנשי ההתאחדות לכדורגל הזמנות ליציע הכבוד. אם הם רוצים לשבת שם, שירכשו כרטיסים".

אנשי בית"ר וההתאחדות מסוכסכים כזכור תקופה ארוכה, החל מ"נאום הפילים" של לוזון, דרך הטיפול בקריאות הבוז בחיפה ועד הקללות הבלתי פוסקות של אוהדי בית"ר. גם אתמול בחצי גמר גביע הטוטו נמשכו הקללות ובהתאחדות מתכוונים להעמיד את בית"ר לדין על הדברים. בית"ר מבחינתה לא מעבירה כרטיסים להתאחדות למשחק החשוב. בהתאחדות היו מי שגיכחו נוכח הדברים וציינו כי מדובר בניסיון של בית"ר ירושלים לייצר ספין נוסף, אחרי התהנגות האוהדים אתמול.

בתגובה הרשמית של ההתאחדות נמסר: "מדובר במספר מצומצם מאוד של כרטיסים, בסך הכל שישה, כאשר רק שניים מהם הם ליציע הכבוד והם מיועדים לחברי הנהלת ההתאחדות הקשורים לקבוצות, ועושים עבודתם בהתנדבות. ארבעת הכרטיסים הנוספים הם ליציע הרגיל, אחד מהם מיועד לעורך אתר האינטרנט של ההתאחדות שאמור לסקר את המשחק". עוד נמסר בתגובת ההתאחדות: "פעלנו על פי הנוהל המקובל וכפי שהדברים מתנהלים עם כל הקבוצות. חבל שבית"ר ירושלים בוחרת להגיע לרמה כזאת, אנחנו לא נרד לשם". גורם בהתחאדות אמר לוואלה! ספורט: "נסתדר גם בלי הכרטיסים שלהם".

בבית"ר לא אהבו את ההחלטה להוציא את המשחק מטופס הטוטו. עמית בן שושן התייחס להחלטה באתר הקבוצה ואמר: "הפועל ת"א נתנו משחק טוב מאוד נגד מכבי נתניה, במיוחד עכשיו שיש להם מאמן חדש, הם מסוכנים, צריך לקחת אותם בשיא הרצינות, נושא הטוטו ידרבן אותם רק יותר נגדנו".

גם ברק יצחקי התייחס לעניין למרות שהוא פצוע ולא ייטול חלק במשחק: "קרה כבר השנה שקבוצה שהוצאה מהטוטו ניצחה. מבחינתנו נבוא להציג את הכדורגל שלנו ולנצח. אבל הפועל יבואו במוטיבציית שיא, כי לא כיף שלא מעריכים קבוצה ומשפילים אותה, הם יבואו כדי להראות לנו כמה הם טובים. זה המשחק הכי מסוכן שיהיה לנו העונה לדעתי. אם נשחק את הכדורגל שלנו, אף קבוצה לא יכולה לעמוד מולנו".

עזריאל מתקרב לכפר סבא

מבחינת המשחק, בבית"ר התאכזבו מהאופן בה הודחה הקבוצה וכמובן מההרחקה השנויה במחלוקת של תומר בן-יוסף. בקבוצה הופתעו מכמות הביקורת שהוטחה בקאלה והזכירו כי השוער לא ספג שער ליגה מזה שישה מחזורים והוא עומד על כמות הספיגות הנמוכה ביותר באירופה. לעומת זאת, משחקו של המגן הצעיר קוזוקין זכה לשבחים מקיר לקיר.

היום זכתה הקבוצה ליום חופש מלבד טוטו תמוז, תומר בן יוסף, דוד אמסלם, אבירם ברוכיאן וכריסטיאן אלבארז, אשר קיימו אימון קל. לגבי אלבארז ההערכה היא שבבית"ר לא יסכנו את השחקן ולא ישתפו אותו במשחק נגד הפועל ת"א, כדי שיחלים במהלך הפגרה מפציעתו.

משטרת ירושלים תגיש כתב אישום נגד שלושת החשודים בתקיפה של אוהד הפועל כפר סבא ביציאה מטדי לפני שבוע וחצי. היום שוחררו השלושה למעצר בית לדברי השופט מאחר שהם קטינים בני 16-17 ללא עבר פלילי.

חלוץ הקבוצה חן עזריאל עשוי לסגור בשבוע הבא בקבוצת הפועל כפר סבא. למרות הדקות שלהן זוכה השחקן לאחרונה, הרי שבסביבתו מקווים למעבר שיאפשר לו למספר דקות רב יותר בקבוצה מהשרון. דובר בית"ר פסל את האפשרות הזו על הסף: "אין סיכוי שחן עזיראל ישוחרר בחמש השנים הקרובות".

שוער מכבי חיפה ניר דוידוביץ' התנצל היום (חמישי) בפני אוהדי בית"ר ירושלים על התבטאותו בתום המשחק בו ניצחה קבוצתו את בית"ר בדו קרב בעיטות עונשין מ-11 מטרים והעפילה לגמר גביע הטוטו. כזכור, בדרכו אל חדרי ההלבשה עצר דויידוביץ' והחל לשיר עם האוהדים שיר בגנותה של בית"ר.

היום התראיין השוער ברדיו ירושלים ואמר: "אני מצטער אם מישהו מאוהדי בית"ר ירושלים נפגע ממני. כמו שאני לא לוקח ללב את הקללות של אוהדי הקבוצה היריבה בכל משחק, כך אני מקווה שגם אוהדי בית"ר לא ייקחו הדברים שלי באופן אישי", אמר דוידוביץ'. "אחרי השער השני שספגתי, האוהדים של בית"ר לא הפסיקו להקניט ולקלל אותי ואמרתי את מה שאמרתי בלהט המשחק ואני מתנצל. אני אוהב את ירושלים ומכבד מאוד את אוהדי בית"ר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully