וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי חתכה את פני הארדווי

13.12.2007 / 17:13

הגארד המתקבק איבד את מקומו בסגל של ההיט שהחתימה במקומו את לוק ג'קסון. ריילי: "אולי הוא עוד יחזור אלינו". טי ג'יי פורד יצא מבי"ח

הקאמבק של פני הארדווי, שחזר בתחילת העונה ל-NBA אחרי למעלה משנתיים ללא כדורסל, לא היה רע במיוחד, כשהגארד בן ה-36 רשם 16 משחקים במדי מיאמי, ואף פתח בשמונה מהם. אבל הלילה (בין רביעי לחמישי) החליט פט ריילי, המאמן והנשיא של הקבוצה, לחתוך את הארדווי מהסגל כדי לפנות מקום ללוק ג'קסון, ששוחרר מוקדם יותר העונה מטורונטו. הארדווי, שחתם הקיץ על חוזה לא מובטח בקבוצה, שיחק ב-16 משחקים העונה, בהם קלע 3.8 נקודות למשחק ב-36 אחוזים בלבד מהשדה.

"זו היתה החלטה עסקית נטו", אמר ריילי. "זה היה מהלך קשה, קשה מאוד. ניסינו לעשות משהו בשבוע שעבר, ולא הצלחנו. אבל אף פעם אי אפשר לדעת, אולי הוא עוד יחזור אלינו. בואו נחכה ונראה מה יקרה בחודש הקרוב".

פורד שוחרר מבית החולים

טי ג'יי פורד, רכז טורונטו שאושפז אתמול אחרי שספג מכה רצינית בראשו מהרוקי של ההוקס, אל הורפורד, שוחרר מבית החולים באטלנטה והגיע למשחק של הראפטורס מול דאלאס הלילה. "פשוט רציתי להראות לחברי לקבוצה שאני בסדר", אמר פורד. "בגלל שהזיכרון האחרון שלהם ממני מוצא מהאולם על אלונקה לא היה נעים במיוחד".

הורפורד, שהביע חרטה עמוקה על העבירה הלא מכוונת שביצע על פורד במהלך חדירה לסל, ביקר את השחקן בבית החולים והתנצל בפניו באופן אישי. "הוא ילד טוב", אמר פורד. "אני לא כועס עליו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully