וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א במצב רוח עוקצני

רגב גולדמן

13.12.2007 / 15:31

בקבוצה מאמינים ערב המשחק בטדי כי "אפשר לעקוץ את בית"ר". גוטמן מתלבט בין עובד וסרור. האדומים מחפשים קבוצה לאבדי בינואר

בהפועל תל אביב עדיין מקווים כי ואליד באדיר יוכל להיות כשיר למשחק הליגה ביום ראשון נגד בית"ר ירושלים בטדי, למרות שגם היום לא הצליח הקפטן לערוך אימון מלא. הצוות הרפואי של המועדון, שעוקב בדאגה אחר מצבו של באדיר, ימליץ לו ככל הנראה על חזרה הדרגתית לאימונים, והשחקן עשוי להחמיץ את המשחק ביום ראשון אם לא יהיה שינוי במצב רגלו השמאלית.

אלי גוטמן עדיין מתלבט האם לפתוח עם ראובן עובד בהרכב או עם עידן סרור, שנטש את האימון עקב יבלת ברגל. נראה כי לאחרון עדיפות קלה, אך רק באימון המסכם ביום שבת יכריע המאמן בנושא זה. גם טל חן לא חזר לאימונים סדירים עדיין, ויחד עם באדיר, ערכו היום השניים אימון קל מסביב למגרש.

שחקן בקבוצה התייחס הבוקר למשחק הקשה שצפוי לקבוצה בטדי: "אנחנו באים בתחושה שאפשר לעקוץ את בית"ר. אנחנו עם הגב לקיר ואף אחד לא יופתע אם נפסיד. נבוא לשם כדי לשחק כמו שגוטמן אמר לנו, במטרה לחזור משם בלי הפסד. כל שחקנים מאמינים שבאמת אפשר לעשות את זה".

שחקן נוסף התבטא בנושא אלי גוטמן ואמר: "אלי עובד איתנו בצורה מאוד יסודית ודקדקנית. אנחנו יודעים מתי בדיוק לחזור לעמדות מוצא, תיאום בין ההגנות ויציאה למתפרצות. על דברים כאלה עבדנו בעבר אבל לא בצורה כל כך פרטנית. רואים שהוא מקצוען".

הקשר הברזילאי של הקבוצה, אבדי, לא התאמן היום ועבר טיפולים רפואיים בלבד. פציעתו של הקשר נראת כרגע כחמורה יותר מכפי שסברו תחילה, ובהפועל תל אביב ינסו למצוא לו קבוצה אשר תקלוט אותו בחלון העברות בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully