וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיידורף עשה סיידר

13.12.2007 / 15:45

ההולנדי כבש את שער הניצחון ב-0:1 של מילאן נגד אוראווה היפנית כדי להעלות את קבוצתו לגמר אליפות העולם לקבוצות נגד בוקה ג'וניורס

מילאן העפילה היום (חמישי) לגמר אליפות העולם לקבוצות, לאחר שגברה 0:1 בחצי הגמר על קבוצת אוראווה היפנית. אלופת אירופה תפגוש בגמר המפעל, כצפוי, את מחזיקת גביע הליברטדורס, בוקה ג'וניורס, ביום שבת.

קשרה ההולנדי של הקבוצה, קלארנס סיידרוף, כבש את שער הניצחון בדקה ה-68, ממסירה נהדרת של קאקה, לעיני 67,000 צופים באצטדיון ביוקוהאמה.

"הראנו הרבה אורך רוח וחיכינו עד לרגע הנכון להכות", אמר מאמן מילאן, קרלו אנצ'לוטי, "אני סבור שהקבוצה הראתה את האיכות שלה במשחק". אנצ'לוטי כבר מתכונן לגמר נגד בוקה: "אנחנו מכירים אותם. זה יהיה משחק שונה לגמרי מהמשחק נגד אוראווה. משחק ברמה אחרת. נגדה נצטרך לשחק טוב יותר כדי לקחת את התואר לאיטליה".

מאמן אוראווה, הולגר אוסייק, אמר: "הקבוצה שלי ייצגה את יפן בצורה יפה. ההבדל היחיד הוא המהלך שניפקו קאקה וסיידורף, שעם הניסיון שלהם, עשו סוף למשחק".

מילאן זכתה בגביע, במשחק נגד אלופה מדרום אמריקה בשנים 1969, 1989 ו-1990. לעומת זאת, בשנת 2003 הם הפסידו לבוקה ג'וניורס בבעיטות הכרעה מ-11 מטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully