וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט שוחט עוד פרה קדושה

13.12.2007 / 13:58

אחרי שיצא נגד ארסנל והחוסן המנטלי שלה, טוען מנג'ר צ'לסי כי הדרך שלו שונה לגמרי משל קודמו בתפקיד, ז'וזה מוריניו. "העתיד נראה ורוד מאוד"

מנג'ר צ'לסי, אברהם גרנט, ממשיך לצבור ביטחון. מספר ימים לאחר שפתח במלחמה פסיכולוגית נגד ארסנל, כשטען שאין לה את החוסן המנטלי שיש לקבוצתו, לקראת קרב הצמרת ביניהן ביום ראשון, יצא היום (חמישי) גרנט, שעד כה שמר על כבודו של קודמו, ז'וזה מוריניו, ואמר כי צ'לסי משחקת כדורגל אטרקטיבי יותר מאשר בתקופת הפורטוגלי. הישראלי טען כי הדרך שלו שונה בתכלית משל מוריניו: "יש לנו דרך אימון חדשה ודרך העברת מסרים חדשה". גרנט האופטימי סיכם: "העתיד של צ'לסי נראה ורוד מאוד".

כזכור, מאז מונה גרנט לצ'לסקי, הרי שהקבוצה, מאז משחק ההפסד הראשון למנצ'סטר יונייטד, לא נוצחה 16 משחקים ברציפות. ביום ראשון ייפגשו הכחולים את ארסנל באצטדיון האמירויות כשניצחון של המיליונרים ישווה את מניין נקודותיהם לזה של התותחנים בצמרת הפרמיירליג.

קשר הקבוצה, פרנק למפארד, התייחס למשחק והוא יודע שחרף העובדה שארסנל הוציאה רק נקודה משני משחקיה האחרונים, ההתמודדות הזו תהיה שונה: "אני מעריך את העבודה שעשו ניוקאסל ומידלסברו נגד ארסנל, אבל זה יהיה משחק אחר לגמרי. ארסנל החליקה במשחקים האחרונים, כך שתהיה לנו הזדמנות מצויינת לרכב על הגל ולהתקרב אליהם".

למפארד אף התייחס לחסרונו של החלוץ דידייה דרוגבה ולגבי כובשי השערים הפוטנציאליים: "הוא שחקן מרכזי, אבל כמו שהוא ייעדר, גם לארסנל חסרים שחקנים מרכזיים. 'מי יכול להבקיע לנו שערים?'. ג'ו קול, אנדריי שבצ'נקו, שון רייט פיליפס, סלומון קאלו, אני. זה מספיק"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully