וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סלוטר בילה עם נערות ליווי"

שגיא ניר

13.12.2007 / 23:28

הפורוורד האמריקאי של האדומים ביצע "עבירת משמעת חמורה" לפני המשחק מול שטרסבורג, בהנהלת ירושלים החליטו לשחררו לאלתר

מרכוס סלוטר סיים את דרכו בהפועל ירושלים. הפורוורד האמריקאי, שהצטרף לקבוצתו של דן שמיר במחזורים הראשונים של העונה, ישוחרר ממנה בקרוב בגלל עבירת משמעת חמורה שביצע במהלך שהותו השבוע בצרפת לקראת משחקה של ירושלים מול שטרסבורג. על פי גורמים בירושלים, בילה השחקן את הלילה שלפני המשחק מול שטרסבורג עם נערה או יותר, כשייתכן אף שמדובר בנערות ליווי.

"סלוטר עבר עבירת משמעת חמורה, אך טרם הוחלט מהם האמצעים שיינקטו נגדו", אומרת הגרסה הרשמית ששיחררה הנהלת האדומים, שמסרבת להתייחס לאירוע. אבל בהנהלת ירושלים היה גם מי שאמר: "קשה להאמין שהשחקן יישאר בקבוצה עד יום ראשון". סלוטר לא נכח הערב באימון הקבוצה, ויחזור לארצות הברית בימים הקרובים.

סלוטר, שחתם בירושלים לפני המחזור השני בליגה לאחר ששוחרר ממחנה טרום העונה של מיאמי היט, לא הצליח לתפוס מעמד מרכזי בקבוצה. בירושלים חיפשו במשך זמן רב שחקן פנים שישחק לצידו של ג'יימי ארנולד, ובימים האחרונים חזרו לגשש לגבי אפשרויות שונות בשוק האירופי, וביניהם הסנטר הליטאי תומאס נאג'יס (27, 2.08 מ') שמשחק באולימפיאדה פטראס היוונית. ביום שלישי לא שיחק סלוטר במשחק ההפסד בשטרסבורג בגלל פציעה, וכעת סיים את דרכו בקבוצה.

בירושלים היו רוצים לראות את כוכב הקבוצה בשנתיים הקודמות, מריו אוסטין, חוזר ללבוש אדום, אך הסיכוי לכך נמוך מאוד. אוסטין, שחקנה של בנטון טרוויזו, אינו שבע נחת בארץ המגף, אך ההתקשרות שלו עם הקבוצה האיטלקית, שגם בה הוא אחד מהשחקנים המרכזיים, תהיה קשה לפירוק.

במקביל לאכזבה מסלוטר, נשארים סימני השאלה סביב עתידם של ראמל קארי ואנתוני רוברסון. קארי, שאיכזב מאוד את האדומים בתחילת העונה, מפגין שיפור ביכולתו לאחרונה, בעוד שרוברסון, שהחליף את וויל בליילוק שנחתך, זוכה מאז שהגיע למלחה למספר דקות זעום ועשוי גם הוא לאבד את מקומו בקבוצה בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully