וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולטון תעקוב אחרי אבי סטרול

הסקאוט של בולטון, שהגיע לזרז את העברתו של תמיר כהן לאנגליה, יתרשם בשבת מבלם נתניה, לו סעיף יציאה לאירופה בחוזה, ודרכון רומני

טומי נילסן, הסקאוט של קבוצת בולטון האנגלית, יגיע מחר (שישי) לארץ. זהו ביקורו השני של הסקאוט בשבועיים האחרונים, והאנגלי הגיע לארץ כדי לעקוב אחר בלמה של מכבי נתניה אבי סטרול, ולזרז את הליך העברתו של קשר הקבוצה תמיר כהן, לבולטון.

נילסן קיבל המלצות חמות לגבי הבלם סטרול, והוא יעקב אחריו במשחק בשבת נגד מכבי הרצליה. לסטרול, שחתום בנתניה לעונה נוספת, יש בחוזה סעיף יציאה לחו"ל בתום העונה הנוכחית, ועל פי הידוע, השחקן שוחח בימים האחרונים עם בעלים דניאל יאמר, ושיתף אותו ברצונו העז לצאת ולשחק באירופה. יאמר הבטיח לשחקן שלא יעמוד בדרכו, וזאת במידה שתגיע הצעה רצינית מקבוצה באירופה. סטרול עצמו אוחז בדרכון רומני, והמשמעות היא שהוא לא ייחשב כשחקן זר ביבשת.

בסביבתו של סטרול אומרים היום כי הוא חש, כמו במקרה של תמיר כהן, כי זה הזמן המתאים מבחינתו לממש את החלום ולשחק באירופה. אותם גורמים ציינו שסטרול, שהפך לבורג חשוב בנתניה, מפגין כושר מצוין מזה תקופה ארוכה, עובדה שלא נעלמה גם מעיניו של מאמן הנבחרת, דרור קשטן. סוכניו של סטרול הפיצו באירופה קלטת עם ביצועיו של השחקן. בעונה שעברה ראפיד וסטיאווה בוקרשט התעניינו בשחקן, אך בסופו של דבר המעבר לא הסתייע.

בביקורו הקודם בארץ, נילסן התלהב מהקשר תמיר כהן והעביר את המלצותיו לבוסים באנגליה, תוך כדי משחק. נילסן הגיע באותו ביקור לסיכום עם עקרוני עם אביו של השחקן, אבי כהן, על העברתו של הקשר. בביקורו הקרוב בארץ צפוי נילסן להיוועד שוב בענייניו של הקשר, וינסה להאיץ ככל האפשר את העברתו לשורות בולטון.

מכבי נתניה תערוך אחר הצהרים אימון מסכם, במהלכו יצפו השחקנים בקלטת ביצועים של היריבה מכבי הרצליה (שבת, 17:00). הקשר אלמוג כהן, שהורחק באדום במחזור הקודם, ייעדר, ואת מקומו יתפוס טל מעבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully