וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראן: "לפני השער האחרון, לא חשבתי שנעלה"

13.12.2007 / 10:00

ליון הביסה 0:3 את ריינג'רס ועלתה ל-1/8, אך אלן פראן, היה סקפטי. סמית': "גביע אופ"א לא מנחם". גודיונסן: "רוצה לנקום בליברפול"

כשנכנסו שחקני ליון בשערי אחד האצטדיונים המאיימים בעולם, אייברוקס, הם ידעו שרק ניצחון על גלזגו ריינג'רס ו-50,000 סקוטים, שבטנם מלאם בבירה, יעלה אותם לשמינית הגמר. אבל בקור רוח קטלני אלופת צרפת השתיקה את הקהל בדקה ה-16 וסיימה את הסיפור עם שני שערים לקראת תום המשחק. 0:3 חד וקטלני לליון, שהעפיה לשמינית הגמר. הסקוטים יתנחמו בגביע אופ"א.

"לפני כיבוש השער האחרון, לא חשבתי שנעלה", הסגיר אלן פראן, מאמן ליון, את מחשבותיו. "עשינו הישג יפה בקמפיין וידענו שריינג'רס מצוינת בבית, אבל הסיכויים במשחק הזה היו 50-50. אבל הראינו המון מחויבות, רצון ותשוקה".

פראן גם התפעל מקארים בנזמה, שכבש את הצמד בסיום: "הוא לקח החלטות מכריעות ברגע האמת של המשחק כאשר היינו צריכים רגל מסיימת שתכבוש".

"זו תוצאה מאוד מאכזבת עבורנו", אמר וולטר סמית, מנג'ר ריינג'רס. "שיחקנו רע מאוד. לקראת הסיום כאשר עשינו חילוף, הם הבקיעו את השער השני שהרג אותנו. גביע אופ"א לא מנחם אותנו. אבל אולי בימים הקרובים נעריך את זה יותר. נשב ונחשוב איפה טעינו בימים הקרובים".

ז'אן קלוד דרשוויל, חלוץ ריינג'רס, החמיץ עשר דקות לסיום, שער בטוח ממספר מטרים כדי להשוות וקיבל על עצמו את כל האשמה: "אני מאוד מאוכזב כי הייתה לי הזדמנות מצוינת. החמצתי, למרות שחשבתי שהייתי בטוח אכבוש. אבל אני חלוץ ואני יודע שלעיתים אתה כובש ולעיתים לא. אני לא אוהב לתת תירוצים, אבל הייתה גבשושית שהקפיצה את הכדור לפני שבעטתי..."

במשחק המקביל בבית, גברה ברצלונה, סגנית אלופת ספרד, על שטוטגארט, אלופת גרמניה, 1:3, לא לפני שנקלעה לפיגור. בארסה כבר הבטיחה את העלייה לפני המשחק מהמקום הראשון ובסיבוב הבא תפגוש את הקבוצות שסיימו במקום השני.

האיסלנדי של ברצלונה, איידור גודיונסן, כבר יודע את מי הוא רוצה לקבל בשלב הבא של המפעל: "אני רוצה את ליברפול כדי שנוכל להוכיח שאנחנו הרבה יותר טובים ממה שהיינו בשנה שעברה". גודיונסן, שהעביר כמה שנים טובות בקריירה בצ'לסי, הוסיף: "אין לי חברים בליברפול. אני רוצה נקמה ואני מאמין שכך נוכל להוכיח שבארסה טובה מליברפול".

ספאלטי: "הגיע לנו לנצח"

אחרי התבוסה הענקית שהנחילה לה בשנה שעברה בגומלין רבע גמר (7:1) יצאה מנצ'סטר יונייטד לאולימפיק של רומא, שתיכננה נקמה רבתי, אבל חניכיו של סר אלכס עמדו בלחץ ויצאו עם נקודה (1:1), במשחק שהיה לפרוטוקול בלבד, אחרי ששתי הקבוצות כבר העפילו.

פרגוסון, ששמר את שחקניו הבכירים למפגש הפסגה עם ליברפול והעלה שחקנים צעירים בהרכב, אמר: "יש לנו מספר שחקנים שאני לא אפחד לעלות בהרכב שוב, מכיוון שאני יודע שיש להם את היכולת הפיזית והמנטאלית לתפקד בשלב זה. הייתי מרוצה מאוד ממה שראיתי".

אבל הסיפור של המשחק , התרחש דווקא מחוץ לכותלי האצטדיון כאשר אוהדים משני המחנות התעמתו, התקוטטו ונפצעו. "זה משהו שקיווינו שלא יקרה", אמר פרגוסון באכזבה. "רצינו שיהיה ערב שקט ומהנה ולחזור הביתה ללא תקריות, וזה מאוד מצער מה שקרה. אנחנו לא בקיאים בכול הפרטים, אבל אנחנו מקווים שהאוהדים שלנו לא נפגעו".

מאמן רומא, לוצ'יאנו ספאלטי, התייחס למשחק: "אני חושב שהגיע לנו לנצח, במיוחד לאור המחצית השנייה שלנו. רומא עשתה מספיק עבור ניצחון. שתי הקבוצות היו חלודות בתחילת המשחק, אבל הם מאוד פיזיים".

ספאלטי גם חשף שלאחר סיום המשחק, נפגשו שני המאמנים והאיטלקי כיבד את יריבו בבקבוק של יין קיאנטי משובח.

ונגר: "אנחנו לא מפחדים"

ארסנל גברה במחזור הסיום 1:2 על סטיאווה בוקרשט באצטדיון האמירויות, אלא שההפסד במחזור הקודם לסביליה (3:1) מיקם את התותחנים כעולה מן המקום השני בבית, דבר שיפגיש אותם בשלב הבא עם האריות של אירופה שסיימו במקום הראשון.

את המנג'ר הצרפתי ארסן ונגר זה לא מרתיע: "אנחנו לא מפחדים. אני מלא בביטחון בכל אחד מהשחקנים שיש לי כאן. צעירים וותיקים כאחד. הצעירים הולכים ומשתפרים עם הזמן, ואנחנו נהיה אפילו יותר טובים בשמינית הגמר שתיערך בחודש פברואר. זו תהיה הזמנות טובה מאוד עבורנו להראות מה אנחנו יודעים. לפני שנתיים עברנו את יובנטוס".

במשחק נוסף שהיה לפרוטוקול בבית ז', גברה אינטר על איינדהובן 0:1 בסן סירו. אלופת הולנד הייתה צריכה ניצחון ושמיטת נקודות של פנרבחצ'ה כדי לעלות, אבל אף אחד מהשניים לא קרה. הנראזורי ממשיכים בכושר הנפלא ועולים מהבית מהמקום הראשון.

"זה מאוד מספק", אמר הקשר הארגנטינאי, אסטבאן קמביאסו, "הגנו על הכבוד שלנו. בכל פעם שאנחנו לובשים את החולצה של אינטר, יש לנו מחוייבות גדולה. זה היה משחק חשוב עבור השחקנים שלא משחקים הרבה". לגבי ההגרלה בשלב הבא הוסיף: "כל 16 הקבוצות שעלו לשלב שמינית הגמר חזקות. יכול להיות שהחזקה ביותר היא רומא, למרות שאנחנו לא יכולים לפגוש אותם".

מרקו מטארצי, הבלם המושמץ, חזר אחרי פציעה וגם נשמע מרוצה: "למשחק הזה הייתה חשיבות רבה, אפילו אם התוצאה לא שינתה לנו". מטריקס התייחס אף הוא להגרלה: "אני מעדיף לא לפגוש קבוצות אנגליות. הן קבוצות נהדרות ויש להן קהל מדהים. ליברפול, לדוגמא, הרשימה אותי מאוד ביום שלישי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully