וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע אנטבי מנע את כיבוש בלומפילד

29.9.2001 / 21:11

יעקובו העלה את הירוקים ליתרון, אנטבי השווה בשער מצויין. בסיום 1:1 בין האלופה לסגניתה במשחק מצויין. כן ירבו

שער גדול של יגאל אנטבי רבע שעה לסיום העניק חלוקת נקודות במשחק הצמרת מול האלופה מכבי חיפה וקבע 1:1 בבלומפילד. עשרת אלפים צופים ראו משחק מצוין, בין שתי הקבוצות שהיו ראשונות בשנה שעברה, והתקוה היא כי יהיו עוד הרבה משחקים כאלה העונה בליגת העל.

בעקבות התיקו מדורגת חיפה במקום הראשון בטבלה עם 11 נק' מחמישה משחקים, נקודה אחת יותר מעירוני ראשל"צ, כשהפועל ת"א מדורגת במקום השביעי עם 4 נק' בלבד, אבל רק עם שלושה משחקים.

חיפה היתה טובה יותר במחצית הראשונה אותה היא סיימה ביתרון של 0:1. בדקה השביעית היה יכול סרגיי קלצ'נקו להעלות את המארחים ליתרון, כשקיבל כדור לאחד על אחד מול דודו אוואט ובעט החוצה - החמצה גדולה. ניר רחמין ביצע שש דקות מאוחר יותר טעות גדולה, שלמזלה של הפועל לא עלתה לה בשער, כשהרחיק גרוע כדור לרגליו של יוסי בניון שמ- 16 מטר בעט לשער ואילן בכר הציל כמעט מהקו. בניון קיבל גם את הריבאונד, אבל בעט אותו החוצה.

חיפה עלתה ליתרון 1:0 בדקה ה- 22 כשיוסי בניון הקפיץ בנגיעה אחת כדור לתוך הרחבה והחלוץ הניגרי, יעקובי אייגביני, בעט מ- 12 מטר לפינה הימנית של רחמין את שערו השלישי העונה.

קרוב לסיום המחצית מסר שמעון גרשון כדור מצוין לאישטוואן פישונט, הקשר ההונגרי בעט במפתיע בסיבוב, אבל הכדור יצא החוצה. 1:0 לחיפה במחצית.

עם העליה למחצית השניה החליט דרור קשטן לבצע שינוי אחד בהרכב של הפועל כשהוציא את פישונט והכניס במקומו חלוץ בנוסף לקלצ'נקו, מילאן אוסטרץ', שכבש השבוע בטורקיה. בדקה ה- 64 הטעה ג'ובאני רוסו את אסי דומב על קצה הרחבה, הקפיץ לבניון שמ-15 מטר בעט מהאוויר, ממרכז הרחבה, אבל הכדור יצא סמוך לקורה השמאלית של רחמין.

בדקה ה- 72 יצא יוסי אבוקסיס ובמקומו נכנס דניס אונישנקו ושלוש דקות אחרי הפועל משווה בשער ענק: יגאל אנטבי קיבל כדור 30 מטר מהשער, עבר את רוסו, ומ- 16 מטר הניף את הרגל ובעט טיל
אדיר שנכנש מתחת למשקוף של אוואט. 1:1 בבלומפילד, והשער הזה מבוקע בבעיטה הראשונה של הפועל למסגרת בכל המשחק.

בדקה ה- 77 שתי הזדמנויות, אחת מכל צד, כאשר אוסטרץ' מסר לקלצ'נקו, שנגח מארבעה מטרים ואוואט הדף, ומהצד השני אייגביני מגביה לבאדיר שנוגח חזק מ- 11 מטר - רחמין הדף לקרן. הניגרי הוחלף בתוספת הזמן, בחילוף הראשון של גרנט מפתיחת המשחק, ושתי הקבוצות סיימו בתיקו משחק מצוין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully