וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "לא מזלזלים בלה-מאן"

13.12.2007 / 0:07

מכבי ת"א מוכנה לקראת המשחק בצרפת. קטש: "הם עוד לא ניצחו, אבל זה הופך אותם למסוכנים יותר". פייזר: "צריכים לשחק את הכדורסל של מכבי"

מכבי תל אביב השלימה לפני זמן קצר את הכנותיה לקראת משחק החוץ החשוב מול לה-מאן הצרפתית (21:30, שידור ישיר בערוץ 10), במסגרת המחזור השמיני של היורוליג. מכבי נחתה בשעות הצהריים המוקדמות בפאריס, משם המשיכה מספר שעות באוטובוס לעיר הקטנה. בשעות הערב ערכה הקבוצה תדרוך וידאו ואימון מסכם, בו לקח חלק גם מרכוס פייזר, שיהיה כשיר.

מכבי מחזיקה במאזן 2:5, ולפני שבועיים, במילאנו, רשמה את ניצחון החוץ הראשון שלה העונה במפעל (81:82). תוצאה חיובית נוספת תצמיד אותה לריטאס וילנה ולאוניקאחה מלאגה, שניצחו הערב ושמרו על מקומן בראשות בית ב'. הפסד, ומכבי תתבסס במקום השלישי (יחד עם אפס פילזן, שרשמה גם היא ניצחון ביתי על ציבונה זאגרב), מרחק נקודה אחת בלבד מאריס סלוניקי שבמקום החמישי. הס מלהזכיר, כמובן, את הלחץ, שיהפוך לכמעט בלתי אפשרי.

"היה לנו פחות זמן להתכונן למשחק הזה בגלל ששיחקנו בליגה ביום שני והנסיעה ללה-מאן הייתה מעט ארוכה מהרגיל, אבל נהיה מוכנים למשחק הזה. אין תירוצים", אמר לאתר היורוליג מאמן מכבי, עודד קטש. "אנחנו לא מזלזלים בלה-מאן, למרות שהם עדיין בלי ניצחון במפעל. אולי זה בכלל מה שהופך אותם למסוכנים יותר. אנחנו לא בכושר הטוב ביותר שלנו ואנחנו בהחלט לא רגילים למצב הזה, אחרי שני הפסדים רצופים בליגה. נשב, ננתח ונחשוב איך לשפר את הקבוצה. אנחנו יודעים מה עלינו לעשות ויש לנו קבוצה מאוד מוכשרת, כך שאנחנו יכולים לעשות את זה, אבל אולי זה ייקח קצת זמן, בגלל שניקולה וויצ'יץ' וטל בורשטיין עדיין פצועים".

"אנחנו צריכים לנצח, אבל זה הולך להיות עוד משחק קשה", סבור מרכוס פייזר. "כל הקבוצות ניצחו במגרש הזה עד עכשיו, אז גם לנו אסור להפסיד שם. במשחק החוץ האחרון שלנו במילאנו היה קרב קשה וניצחנו רק בשניות האחרונות. אנחנו יודעים עד כמה מסוכנות הקבוצות שמשחקות בבית, ואנחנו חייבים לבוא מוכנים כדי לשחק את הכדורסל של מכבי, הכדורסל ששיחקנו בשבוע שעבר מול אריס. אז רשמנו ניצחון גדול, וזה גם מה שינצח לנו את המשחק הקרוב".

"מגיע לאוהדים שלנו לראות ניצחון יורוליג"

לה-מאן, כאמור, נותרה הקבוצה היחידה במפעל שעדיין שומרת על טור ניצחונות מאופס. אך מדובר במאזן מעט מטעה: מלבד התבוסה 91:71 בזאגרב, הייתה לה-מאן קרובה בכל המשחקים והפסידה בהפרשים חד-ספרתיים. שלוש פעמים הפסידה לה-מאן בשלוש נקודות, כמו במחזור הראשון למכבי (74:71). בבית הפסידה לה-מאן ארבעה משחקים (אריס, ריטאס, מלאגה, מילאנו), כשהפסד הבית הגבוה ביותר היה ב-9 נקודות בלבד. בליגה הצרפתית נמצאת הקבוצה במצב טוב הרבה יותר, עם מקום שלישי ומאזן של 3:8. בשבת האחרונה גברה לה-מאן, בבית, על נאנסי (81:90).

"זה המשחק הראשון בסיבוב השני ואין צורך לחזור על כך שאנחנו מאוד רוצים לנצח", סיפר מאמן הקבוצה, וינסנט קולה. "בתל אביב היינו צריכים לנצח, אבל בזבזנו את ההזדמנות בסיום המשחק. הבעיות שלנו לסיים משחק יורוליג כמו שצריך התחילו מאותו משחק. אם מול מכבי נהיה שוב במשחק עד רגעי ההכרעה, אסור שנחזור על הטעויות שלנו מאז וחשוב שנמשיך לשחק באותו קצב עד הבאזר".

"ברור שמדובר במשחק קשה, אבל אנחנו חייבים לנצח אותו", הוסיף רביב לימונד, שתפס מקום של קבע בחמישייה. "אנחנו רעבים לניצחון ונרצה להוכיח לעצמנו שאנחנו מסוגלים לעשות את זה. לאוהדים שלנו מגיע לראות אותנו מנצחים ביורוליג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully