וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברטון בחצי גמר גביע הליגה

13.12.2007 / 1:04

ניצחה 1:2 את ווסטהאם בזכות שער של יעקובו בדקה ה-88 והשלימה העפלה מצוינת. ניצחונות לחטאפה ואתלטיקו מדריד בגביע הספרדי

בזמן שבליגת האלופות נסגרו רשימות העולות לשמינית גמר המפעל והנושרות לגביע אופ"א, בחרבי אירופה נערכו מספר משחקים בגביעים השונים.

בספרד חטאפה התגברה על בורחוס בחוץ וניצחה אותה 0:1 משער של קפה. קוסמין קונטרה הורחק בדקה ה-88, אבל זה היה מאוחר מידי עבור בורחוס בשביל לחזור למשחק.

אתלטיקו מדריד, שנמצאת בפורמה מצוינת, לא ליקקה דבש במשחק החוץ שלה מול גרנאדה, אבל ניצחה אותה 1:2. דייגו פורלאן כבש ראשון בדקה ה-45, מיסטה הכפיל בדקה ה-47 ולוקה הקטין בדקה ה-59 לזכות המארחים.

אלצ'ה אירחה את בטיס המסובכת וכמעט הפתיעה אותה אחרי שעלתה ל-0:1 בדקה ה-29 משער של קובו. מריאנו פאבונה הארגנטינאי החזיר את הכבוד עם שער שוויון בדקה ה-63.

במשחק בין שתי קבוצות מהליגה הבכירה ניצחה אוסאסונה את מאיורקה 0:2. וולטר פנדיאני (12) ופלאנו (20) העניקו למקומיים יתרון מהיר שנשמר עד הסיום.

באנגליה ניצחה אברטון את ווסטהאם 1:2 בחוץ בגביע הליגה ועלתה לחצי הגמר של המפעל. קרלון קול אמנם העלה את הפטישים ליתרון 0:1 בדקה ה-12, אבל ליאון אוסמאן הישווה בדקה ה-40 ואיגביני יעקובו המשיך את הכושר הנפלא שלו עם שער ניצחון שתי דקות לסיום המשחק.

באיטליה ניצחה קליארי 0:1 את סמפדוריה במשחק הראשון בין השתיים בשמינית גמר הגביע. מאטרי כבש בדקה ה-73 את השער היחיד במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully