וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אף אחד לא מושלם

13.12.2007 / 21:20

לאחר שבעה משחקים ללא הפסד ביורוליג, הגיעה פנאתינייקוס לרומא והובסה 85:67. סיינה יצאה עם ניצחון גדול על לובליאנה, 80:86

מרבית המפגשים המעניינים במסגרת היורוליג נערכו אתמול, אבל ההפתעה של המחזור התחוללה הערב (חמישי), לאחר שרומא, שניצחה רק משחק אחד העונה באירופה, הנחילה לאלופת אירופה, פנתינאייקוס, את הפסדה הראשון, 85:67, ועתה אין אף קבוצה עם מאזן מושלם. ז'אלגיריס קובנה הביסה את וידיויצ'י בולוניה 82:102.

ברצלונה ממשיכה להיראות מרשים, והביסה בקלות את פרטיזן בלגרד, 69:95. סיינה יצאה למשחק חוץ קשה אצל קוטלת הקנים הגדולה בלובליאנה, אבל רבע אחרון מצויין שלה הוציא אותה עם ניצחון גדול, 80:86, והיא נצמדת לפיסגה בבית א'. ריאל מדריד גברה על פנרבחצ'ה/אולקר 77:87.

בית א'

לובליאנה - סיינה 86:80

הקבוצה הסלובנית היא אחת המפתיעות של תחילת העונה, ומחזיקה ברקורד מרשים בכל הנוגע למשחקים נגד קבוצות גדולות. לובליאנה היתה זו שהנחילה בתחילת העונה את הפסדה הראשון של צסק"א, ואף הפתיעה את אולימפיאקוס של פיני גרשון. אלא שסיינה הגיעה לאחר שלושה ניצחונות רצופים, ולא נתנה לכל הדיבורים להפריע לה. שתי הקבוצות היו צמודות במשך 30 דקות, אבל אז התעוררו האיטלקים, קלעו 31 נקודות ברבע האחרון, וניצחו משחק חוץ חשוב ויוקרתי. רימאס קאוקינס הוליך את סיינה עם 21 נקודות, טרל מקנטייר 20 (6 מ-8 מחוץ לקשת), בוטסי ת'ורנטון 13. ללובליאנה: גוראן דראגיץ' 22, מארקו מיליץ' 21, יסמין הוקיץ' 12.

ז'לגיריס קובנה - וידי ויצ'י בולוניה 82:102

ז'לגיריס הגיעה מעודדת מהניצחון המצוין על טאו ויטוריה בשבוע שעבר, והערב מול האיטלקים היא המשיכה את היכולת הנהדרת, כשסיימה את הרבע הראשון ביתרון 13, עם 30 נקודות. הדריסה נמשכה ברבע השלישי כשז'אלגיריס פתחה פער של 33 נקודות הפרש. הרבע הרביעי היה לפרוטוקול בלבד, ובולוניה ניצלה אותו עד תום כדי לצמק ל-20 הפרש. מרקוס בראון המשיך עם היכולת המצויינת שלו עם 31 נקודות, יונס מצ'יוליס קלע 13, ומייקל ברדלי הוסיף 12. לבולוניה: דוואריק ספנסר 22, דלונטה הולנד ואנדראה קרוסריול 15 כל אחד.

בית ג'

רומא - פנאתינייקוס 67:85

במשחק שהיה אמור להיות הכל חוץ מצמוד, נפגשו אלופת אירופה שעוד לא הפסידה העונה באירופה, וקבוצה איטלקית שבילתה את מירב זמנה בהפסדים. המחצית הראשונה היתה צמודה, והסתיימה בשיוויון, אלא שאז משהו קרה לאיטלקים, שעלו בטירוף לרבע השלישי ורצו ל-9:20. רומא הראתה הרבה אופי והצליחה להמשיך לשלוט גם ברבע הרביעי, הנחילה לפנאתינייקוס את הפסדה הראשון באירופה, ושמרה על סיכוייה להעפיל לשלב הבא. אלן ריי הוליך את רומא עם 18 נקודות, רוקו אוקיץ' הוסיף 13, וגרגור פוצ'קה קלע 11. לפנאתינייקוס: שארונס יאסיקביצ'יוס 13, מייקל באטיסט 10, דמוס דיקודיס 9.

ברצלונה - פרטיזן בלגרד 69:95

במחזור הראשון של בית ג', הגיעו הספרדים למשחק חוץ בסרביה, ויצאו עם הפסד ראשון במפעל, 81:78. פרטיזן ניצלה את הניצחון ופתחה טוב את העונה, אלא שמאז היוצרות התהפכו, ברצלונה הפסידה רק משחק אחד וניצחה חמישה, בעוד הסרבים הפסידו ארבעה. הערב המצב לא השתנה, הספרדים הוליכו כבר ב-14 נקודות הפרש בסיום הרבע הראשון, ומשם היתרון רק תפח. רבע רביעי ענק של הספרדים רק הגדיל את הפער. רוג'ר גרימאו הוליך את קלעי ברצלונה עם 19, ג'יאנלוקה באזילה ופראן ואסקז עם 15 כל אחד, יאקה לאקוביץ' 14. לפרטיזן: אורוס טריפקוביץ' 16, נוביצ'ה וליקוביץ' 13, מילט פלאציו 8.

ריאל מדריד - פנרבחצ'ה/אולקר 77:87

הספרדים פתחו את העונה עם ניצחון חוץ, 72:80 בטורקיה, והמשיכו עם שלושה ניצחונות רצופים, אלא שמאז ריאל נחלשה, ופנרבחצ'ה/אולקר חזרה לעצמה, וניצחה שלושה מתוך ארבעה המשחקים האחרונים. אלא שהערב ללא איברהים קוטלאי וסמיח' ארדן הפצועים, התקשו הטורקים, וריאל ניצלה זאת עד תום. הספרדים כבר הוליכו ב-14 במחצית, ולמרות רבע רביעי מצויין של הטורקים, הצליחה לשמור על הניצחון. פיליפה רייס הוליך את קלעי ריאל מדריד עם 17 נקודות, קרם טונצ'רי 12, ולואיס בולוק הוסיף 9. וויל סולומון שוב הוליך את פנרבחצ'ה/אולקר עם 19 נקודות, אוגוז סבאס 16, ג'יימס וייט 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully