וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריר אוטם הלב

12.12.2007 / 20:00

החלטת המנהלת לקנוס את חולון בשל העדר כרוז ומוסיקה במשחק ללא קהל, מוכיחה שההגיון נעצר בתקנון. גם המגזר הפרטי לוקה באטימות

נהוג לומר על גופים ביורוקרטיים כי הם אטומים, מסואבים, לא יעילים ותאבי כוח. כל מי שביקר במוסד לביטוח לאומי, בתי המשפט או מס הכנסה מכיר את הזעם והעלבון נוכח פקיד אטום, ששולח אותך להמציא עוד טופס, שיגרור את הטיפול בעניינך בחודש נוסף. אבל כנראה שבישראל אין צורך להיות עובד מדינה או איש השירות הציבורי, כי לאטימות הלב והשכל מספיקה רק עוצמה וכוח. עקב זריקת החזיז במלחה הפועל חולון נענשה על ידי איגוד הכדורסל באירוח ללא קהל, וזאת על אף שאחריות האבטחה היתה על הפועל ירושלים ומשטרת ישראל. העונש שהטיל עליה האיגוד מדהים כשלעצמו, אך הוא לא מנע מגוף עצמאי כמנהלת הליגה לנהוג בחולון כמו היתה אחרונת האזרחים הפשוטים העומדים מול אשנבו הסגור של פקיד השירות הציבורי.

מנהלת הליגה נוסדה על ידי קבוצות הליגה, כדי להפוך את ליגת העל בכדורסל לליגה תחרותית, מקצוענית ורווחית יותר. המטרות הנעלות הללו נשכחו כשחולון נענשה על ידי האיגוד, ואוהדיה הורחקו מאולם הפחים. כנראה שיו"ר המנהלת, אבנר קופל, ושאר חבריו, שכחו שהכדורסל הומצא למען אוהדיו, ולא למען נותני החסות המסחרית שלו, ולכן אפילו לא הביעו מחאה רפה על העונש, שנראה היה כי כבר עבר זמנו מן העולם. החלטת המנהלת לקנוס את חולון ב-5,000 שקל משום שלא זימנה למשחק מול מכבי תל אביב כרוז, ולא שידרה מוסיקה בפסקי הזמן, כמוה כהוספת חטא על פשע החלטת איגוד הכדורסל. באולם הפחים שוחק משחק ללא קהל, ולכן, שואל עצמו חובב הכדורסל, לשם מה נדרש כרוז ולמי בדיוק ינגנו מוסיקה?

אבנר קופל הבהיר כי זו חובת התקנון. איזה יופי, יש תקנון, עכשיו אפשר לשלוח לחופשה קטנה את ההגיון. "צופי הטלוויזיה לא צריכים לשמוע שקט בפסקי הזמן או רעש של נעליים, וגם השחקנים צריכים לשמוע כמה עבירות יש להם באמצעות הכרוז", אמר קופל. ועל משקל זה נאמר שאוזנייהם של חובבי הכדורסל לא צריכות לשמוע את התירוצים המטופשים שמספקת המנהלת להחלטה האומללה. הרי יש לוח תוצאות בעזרתו יכולים השחקנים לראות את מצבת העבירות, הם לא ממש צריכים מישהו שיקריא להם. המוסיקה נועדה לבדר את הקהל, ובהעדר קהל אין סיבה למוסיקה. אם לקופל מפריע רעש הנעליים של השחקנים תוך כדי משחק, הוא יכול להרכיב פלייליסט שיושמע במשך 40 דקות, ולא רק בפסקי הזמן. אפשר לבצע זאת בקלות, פשוט צריך לעדכן את התקנון.

אבל לא פחות מקוממת היא ההשלמה של חולון עם העונש. נכון, מדובר בכסף קטן, אבל כמו שאומרת הקלישאה, כאן יש לדבוק בעיקרון. כנראה שלצלוב ארגון כמו איגוד הכדורסל, הרבה יותר קל. טוב, ככה זה, אולי כי מי שנדפק פעם אחת, כבר לא יכול להיגמל מזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully