וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב הלך הטרבל

12.12.2007 / 21:40

שנה שניה ברציפות שחיפה עוצרת את בית"ר בדרך לתואר משולש. דוידוביץ' נתן גול במתנה, אבל החזיר בעצירת פנדל מכריע, 7:8 בסיום

שרון בוקוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

לא משחק גדול, הרבה רגעים מתים, אבל איזו דרמה בחצי גמר גביע הטוטו: בית"ר הובילה פעמיים, חיפה הישוותה וניצחה בפנדלים. חלום הטרבל של הירושלמים נגוז. בעונה החולפת הירוקים עשו את זה בשמינית גמר גביע המדינה, גם בדו קרב מהנקודה הלבנה, והערב בחצי גמר גביע הטוטו. הייתכן, והירוקים, הפכו פתאום לקבוצה של פנדלים?

אבל עם כל הכבוד לחלומות האבודים של שומי וארקדי, הסיפור של הערב שייך לשוער חיפה ניר דוידוביץ', "שבישל" לבית"ר את אחד השערים המוזרים של השנים האחרונות ( 59): שוער הנבחרת הוציא בעיטת שוער, והכדור פגע בגל אלברמן שעמד מולו, וחדר לשער. למזלו של דוידוביץ' רנטו הישווה ל 2:2 (76). בפנדלים, דוידוביץ' עצר רק פעמיים, אבל זו מול קאלה, שוער בית"ר, הביאה את פאוליניו לעמדת ניצחון. הוא לא נכשל וחיפה בגמר מול סכנין.

מהלך המשחק

דקה 3 - אושרי גיטה קיבל כדור מצוין ומקצה הרחבה הלך על בעיטה שחלפה ליד השער של טברטקו קאלה.

דקה 16 - מאיר לוי פסק לבעיטת עונשין מ-11 מטר לבית"ר ירושלים, לאחר שראה מגע בין רומולו לשי מימון, כשלמעשה בלם מכבי חיפה החליק, ולוי קבע כי בוצעה עבירה.

דקה 17 - גול! עידן טל לקח את הבעיטה ובעט לפינה השמאלית ופנימה, 0:1 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 21 - רנאטו דהר לכיוון השער, ואחרי שעבר את אלברמן ואריק בנאדו, תומר בן יוסף ביצע עבירה כדי לעצור אותו. לוי החזיר לחיפאים והרחיק את בן יוסף.

דקה 25 - פעולה יפה ברחבת בית"ר הסתיימה כמעט עם שער שוויון כאשר ליאור רפאלוב הוריד כדור לאושרי גיטה שבעט מהאוויר, אך הכדור הורחק לקרן.

דקה 38 - ליאור רפאלוב ביצע פעולה יפה בתוך הרחבה ושלח פצצה מ-14 מטר שנהדפה במשקוף השער של קאלה.

דקה 40 - גול! חילופי מסירות בין ליאור רפאלוב לבוקולי הסתיימו עם כדור מימין אל שי מימון שהמתין ברחבת ה-5 ודחק את הכדור מקרוב פנימה, שוויון 1:1.

דקה 52 - בעיטה חופשית של ליאור רפאלוב הורחקה לא טוב היישר לרגל של בוקולי ששלח כדור מהאוויר חזק, אך הוא פספס את המסגרת בשני מטרים.

דקה 58 - מסירה של רנאטו מאגף שמאל הגיעה אל מאור מליקסון שהיה בעמדה טובה לשער, אך הוא בעט לא מספיק טוב לידיים של קאלה.

דקה 59 - גול! טעות קשה של ניר דוידוביץ' כאשר ניסה לשלוח בעיטת שוער שהסתיימה עם הושטת רגל של גל אלברמן שהסתיימה עם כדור בשער. 1:2 לבית"ר ירושלים.

דקה 76 - גול! למרות חוסר המזל של חיפה, היא הצליחה להשוות אחרי שרפאלוב מסר לרנאטו, וזה בעט מקצה הרחבה מדויק פנימה, שוויון 2:2.

דקה 78 - דרק בואטנג בעט כדור מרחוק שהגיע לעידן טל שבנגיעה אחת מתוך הרחבה שינה את כיוון הכדור, אך דוידוביץ' הפעם הצליח למנוע שער והרחיק לקרן.

דקה 90 - פעולה של מיכאל זנדברג בתוך הרחבה של חיפה הסתיימה עם עבירה של אייל משומר ללא כדור, ובמקום לשלוף את הכרטיס האדום לשחקנה של חיפה, העדיף מאיר לוי לשלוף את הצהוב לזנדברג.

דקה 103: הזדמנות כפולה לגיטה הצעיר, אבל שתי הבעיטות שלו מתוך הרחבה נהדפו.

דקה 109: זנדברג פרץ מול דוידוביץ', חלף מעליו, אבל נבלם ע"י ההגנה החיפאית.

פנדלים: חרזי, רנאטו, גיטה, מיימון, חנוכה ופאוליניו כבשו לחיפה. קטן החטיא. גרשון, זנדברג, אלברמן, בואטנג הבקיעו לבית"ר. עזריאל וקאלה החמיצו. 7:8 בסיום לחיפה.

בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, יואב זיו, אריק בנאדו, תומר בן יוסף, שמוליק קוזוקין, דרק בואטנג, עידן טל, גל אלברמן, מילובאן מירוסביץ' (מיכאל זנדברג, 85), עמית בן-שושן (שמעון גרשון, 25), רומולו (חן עזריאל, 85).

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דייגו קרוסה, שי מימון, אלון חרזי; פאוליניו, גוסטבו בוקולי (יניב קטן, 67), מאור מליקסון (עומרי אפק, 59), ליאור רפאלוב (שלומי חנוכה, 95); רנאטו, אושרי גיטה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

"אחד הגולים המשונים באירופה"

במכבי חיפה האווירה טובה ורגועה יותר, באופן טבעי, אחרי שהקבוצה עשתה צעד גדול לקראת תואר ראשון לעונה הנוכחית. המאמן רוני לוי, נשאל לגבי הגול המוזר שספג השוער שלו : "דוידוביץ' שוער גדול. זה אחד מאותם רגעים שקורים. אין מה להגיד, אתה מביט ולא מאמין. אין הרבה גולים כאלה, אחד המשונים באירופה השבוע, זה בטוח. בכלל, שני הגולים שספגנו היו מוזרים. בית"ר מאוד איכותית, גם כשהיתה עם עשרה שחקנים, היה קשה מולה"

כוכב המשחק, ניר דוידוביץ': "הגול הזה לא חוקי, אסור לשחקן להפריע לשוער לבעוט. שיחקנו טוב היום, הקהל הנפלא הגיע לפה ומגיע לו לשמוח. פנדל זה הימור שצריך לנסות לנחש את הפינה, אני שמח שפעמיים זה הצליח לי. אני שמח שלא יגידו יותר שאנחנו לא יודעים לנצח בפנדלים. את הניצחון הזה אנחנו צריכים למנף בשביל להצליח, ובסוף העונה נעשה סיכומים".

מן העבר השני, המאמן יצחק שום אמר: "הם היו טובים יותר. זה אכזרי אבל זה תמיד אכזרי לאחת הקבוצות. אם ניקח את האליפות והגביע אני אשמח מאוד. היום שיחקנו 100 דקות עם 10 שחקנים אבל זה לא הספיק. המטרה שלנו היתה לעלות לגמר, ולא עמדנו בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully