וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בלי קהל חולון משלמת

12.12.2007 / 17:28

הקבוצה שאירחה ללא קהל את מכבי ת"א תיקנס ב-5,000 שקל בשל היעדר כרוז ומוסיקה בפסקי הזמן. קופל: "כל הקבוצות מחוייבות לתקנון"

הפועל חולון ממשיכה לסבול מקנסות ועונשים. אחרי שספגה עונשי רדיוס ללא קהל, החליטה מנהלת הליגה לקנוס אותה ב-5,000 שקל בעקבות היעדר מוסיקה בפסקי הזמן וכרוז במהלך משחק הניצחון על מכבי תל אביב ביום ראשון האחרון.

לכאורה מדובר בדרישה שאינה עולה עם ההיגיון, שכן מדוע צריך לדאוג לתפאורה כשאין קהל במשחק, אך העובדה שהוא שודר בטלוויזיה משנה את פני הדברים. אבנר קופל, יו"ר המנהלת הבהיר: "יש לנו תקנון אחיד לכל קבוצות הליגה. קיבלנו הודעת משקיף שלא הייתה מוסיקה ולא היה כרוז, ואנחנו מחוייבים להיטל הזה כפי שדורש התקנון".

"אנחנו עובדים לטווך ארוך ורוצים להקנות סטנדרטים מקצועניים. צופי הטלוויזיה לא צריכים לשמוע שקט בפסקי הזמן או רעש של נעליים, וגם השחקנים צריכים לשמוע כמה עבירות יש להם באמצעות הכרוז. צר לי ששוב זה נוגע לחולון, אבל כבר ביום המשחק נמסר להם שלמרות שלא יהיה קהל, הם מחוייבים לכל ההנחיות המקובלות".

גם מכבי תל אביב נקנסה על ידי המנהלת, לאחר שהייתה מחוייבת כמו כל הקבוצות להעניק ראיון של מאמן ושחקן בתום המשחק. הטלוויזיה דיווחה למנהלת כי עודד קטש כמו גם שחקן נוסף לא הסכימו להתראיין, ולכן הוחלט לקנוס את האלופה ב-6,000 ש"ח. קופל אמר על כך: "ברגע שהודיעו לנו שמכבי תל אביב סירבה להעניק ראיונות, יש לנו הסכמי שידורים ואנחנו מחוייבים לכבד אותם. כולם צריכים לעמוד בהסכמים הללו".

בחולון, עושה רושם, התרגלו לגזירות והשלימו עם ההחלטה. טובי שוורץ, מנכ"ל הקבוצה אמר: "יש חוקים וצריך לעמוד בהם. במנהלת בחרו להיצמד לספר החוקים למרות שהמשחק לא היה עם קהל. מוסיקה כן הייתה אבל בתחילת המשחק ובמחצית, אבל אין לי טענות למנהלת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully