וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בקרית שמונה: "תומר חליבה לא יהיה יותר בקבוצה"

יצחק סולומון

12.12.2007 / 15:20

המגן הצליח לעצבן שוב את רן בן שמעון, המאמן אמר לו "תבוא אחרי סכנין" והעיפו הביתה, וגורם בקבוצה יודע שהשחקן כבר בדרך החוצה

"הפעם זה לא יעבור בשתיקה. תומר חליבה לא יהיה יותר בקרית שמונה", כך אמר היום (רביעי) גורם באיתוראן קרית שמונה, בעקבות התקרית באימון הבוקר, בה סולק המגן מאימון הקבוצה.

חליבה הצליח לעצבן את המאמן רן בן שמעון, שלדעתו המגן לא התאמץ ולא השקיע באימון, ולטענת שחקנים אפילו זלזל. "לך הביתה, תבוא אחרי המשחק נגד סכנין", פקד עליו בן שמעון. המשמעות: חליבה לא יחזור לקבוצה לתחילת האימונים אחרי הפגרה.

כזכור, רק לפני כשלוש השבועות הושעה חליבה, כשבעט בכד שתייה, לאחר שהוחלף במשחק אימון מול מכבי חיפה. בקריה אומרים: "מהרגע שהוא הגיע הוא לא התאקלם בעבודה". חליבה אמר למקורביו: "באתי לשחק ולא לשבת על הספסל".

בקבוצה כועסים על הקבלן שמבצע את עבודות התקנת התאורה במגרש, שהבטיח להם שהמשחק מול סכנין יתקיים לאור זרקורים. היושב ראש איזי שירצקי אפילו הבטיח זאת חגיגית. אלא שעיכובים שונים ומשונים הביאו לכך שגם המשחק בשבת, מול בני סכנין, ישוחק בצהריים ולא לאור זרקורים.
בהתאחדות לכדורגל לא יסכימו שמחקי הקבוצה לאחר הפגרה יתקיימו ללא זרקורים.

ב25- בדצמבר תצא הקבוצה למחנה אימונים במלון מג'יק סאנרייז באילת. הקבוצה תטוס משדה דב. בקריה מסבירים: "אנחנו רוצים שהשחקנים יגיעו רעננים לדרום". מכבי אחי נצרת למשל, מהליגה הלאומית, שתשהה באותו מלון, תגיע לאילת בנסיעה מייגעת באוטובוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully