וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: שני הקשרים מדרום אפריקה שוחררו

אריק רחמיאן

12.12.2007 / 16:15

ראובן עטר החליט לוותר על לני כהן ואריק סונו, בעוד החלוץ הגיאורגי, הירקלי גפרידזה, ימשיך להיבחן. בה יקבל הזדמנות עד הפגרה הקרובה

שני הקשרים מדרום אפריקה, לני כהן ואריק סונו, שוחררו היום (רביעי) מאימוני מכבי נתניה, זאת למרות שאתמול הם הציגו יכולת סבירה. השניים כלל לא הגיעו לאימון שקיימה הקבוצה בצוהריים, בעוד החלוץ הגיאורגי, הירקלי גפרידזה, שאתמול הציג יכולת טובה ואף הבקיע צמד במשחק אימון מול קבוצת הנוער, ממשיך להיבחן.

גורמים בקבוצה טוענים כי השחקן הותיר רושם טוב על עטר ששוקל בחיוב להחתימו. יחד עם זאת, עטר כבר הודיע לראשי המועדון שהוא מעוניין לראות את השחקן לפחות עד אמצע השבוע הבא, כשרק אז יחליט באשר לעתידו.

היום החלה מכבי נתניה את הכנותיה לקראת המשחק בשבת ב"קופסא" (17.00) מול מכבי הרצליה. החלוץ ג'ורג' בה ממשיך לערוך ריצות סביב המגרש, דבר שהביא את אחד השחקנים לומר: "בקצב הזה, ג'ורג' בה ייטול חלק באולימפיאדה בסין". בנתניה אומרים שבמידה ובה יחלים עד יציאת הקבוצה למחנה האימונים באילת שיתקיים בפגרה, הוא יישאר בקבוצה.

אצל שוער המשנה, גל ניר, חלה הטבה מסוימת במצב הרגל הפצועה. כזכור, ניר תוקל באופן חריף על ידי שחקנה של מכבי חיפה, עומרי אפק, במשחק גביע הטוטו, מה שהביא לקרע ברצועה תוך המלצה לניתוח, אולם בסופו של דבר הוחלט שניר יעבור סדרת טיפולים ובנתניה מקווים שעד תחילת חודש ינואר הוא ישוב להתאמן עם הקבוצה אחרי שיחלים.

היום התקיימה פגישת עבודה ראשונה בין מאמן קבוצת הבוגרים, ראובן עטר, למאמן קבוצת הנוער, בני לם, פגישה ראשונה מאז ביטול המשחק בין שתי הקבוצות על ידי עטר לפני שבועיים.

כזכור, אז נקבע משחק אימון בין שתי הקבוצות אולם משהתברר לעטר שבני לם יצא לנפוש באילת, ביטל עטר את משחק האימון ומאז בעצם השניים לא הירבו לשוחח ביניהם. היום התקיימה פגישת עבודה שבה נקבעו כל נהלי העבודה בין קבוצות הנוער לבוגרים, זאת במטרה להימנע בעתיד מתקרית דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully