וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר קרובה לסגור עם קראבליו

12.12.2007 / 15:29

קשרה של צסק"א מוסקבה לא הרשים במשחק בסן סירו לפני חודש, אך רוברטו מנצ'יני רוצה אותו לשנה הבאה. גם וגנר לאב וז'ו בתוכניות

האם אינטר, שבינתיים לא ממש מתקשה בליגה האיטלקית, תתחזק בשחקן נוסף לקראת העונה הבאה? בינתיים זה אכן נראה כך, שכן האלופה קרובה להחתים את דניאל קראבליו, כוכבה של צסק"א מוסקבה, כך לפחות טוען העיתון האיטלקי "סטאדיו".

הקשר ההתקפי שעבר לשורות הקבוצה הרוסית במהלך 2004 מאינטרנסיונל, ומאז זכה באליפות ברוסיה, בגביע ובגביע אופ"א היה שותף להפסד של קבוצתו 4:2 לאינטר בסן סירו בליגת האלופות לפני כחודש. לקראבליו אמנם היה משחק חלש והוא אף הוחלף במחצית, אך הוא עדיין מנסה לשוב לכושר אחרי מספר חודשים שבהם סבל מפציעה רצינית.

המשחק הלא טוב מול אינטר לא הוריד כנראה מהרושם החיובי שיש למאמן הנראזורי, רוברטו מנצ'יני, שמעוניין לצרף את קראבליו לקישור שלו. על פי העיתון, קראבליו אמור לעבור בדיקות רפואיות באינטר ובמידה ויעבור אותן בהצלחה הוא יצטרף לשורות האלופה החל מתחילת העונה הבאה.

אגב, קראבליו הוא לא השחקן היחיד של צסק"א שמחוזר על ידי אינטר. גם החלוץ, וגנר לאב וז'ו, שני השחקנים שכבשו שערים בסן סירו, אף הם נמצאים בתוכניות של מנצ'יני לקראת תחילת העונה הבאה.

* שחקנה של יובנטוס, מאורו קמוראנסי, ייעדר כחודש מהמגרשים בעקבות פציעה חדשה בירך. "לאחר פגרת הכריסמס מצבו ייבדק מחדש לאחר שהוא יעבור בדיקה נוספת. מאורו יוכל להתאמן שוב עם הסגל מאמצע או מסוף חודש ינואר", כך הודיע המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully