וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן עדיין מתלבט אם לשתף את עובד

רגב גולדמן

12.12.2007 / 15:09

השחקן שהוחלף מול נתניה תורגל בהרכב השני של הפועל ת"א לקראת בית"ר. השחקנים מעידים כי גוטמן רגוע באימונים. אסולין חזר להתאמן

הפועל תל אביב כנראה מבינה שאין מנוס מחיזוק הקבוצה, ובחלון ההעברות שייפתח בחודש ינואר היא צפויה לצרף שני קשרים וחלוץ. בשיחות שהתקיימו בהנהלת הקבוצה הוחלט להקצות את כל המשאבים הדרושים לשם הבאת שחקני רכש, כאשר מאמן הקבוצה, אלי גוטמן, שוחח עם מוני הראל ושחר בן עמי והציג בפניהם את דרישותיו.

בתוך כך, גוטמן עדין מתבלט לגבי שיתופו של ראובן עובד במשחק הקרוב בטדי מול בית"ר ירושלים. היום (רביעי) תורגל עובד בהרכב השני של הקבוצה, כשבסביבתו אמרו בימים האחרונים: "בהפועל כנראה הבינו שהחילוף שלו היה מהיר ופזיז. לראובן יש עוד הרבה מה להראות".

שחקנים בקבוצה מעידים כי למרות שהאימונים קשים יותר, גוטמן מאפשר להם לבוא לידי ביטוי במגרש ולא מציף אותם בצעקות כאשר הם טועים. שחקן בקבוצה אמר היום: "הרבה פעמים קורה שבאימונים אנחנו עושים טעות, אבל גוטמן לא ישר צועק ומתעצבן אלא הוא עוצר את האימון, מסביר מה לא היה בסדר ונותן הרגשה טובה. למרות ההפסד האחרון לנתניה, יש אווירה טובה בקבוצה. אנחנו באמת רוצים לצאת מהמצב הזה ונעשה הכל כדי לעלות מעל הקו האדום".

שחקן נוסף הוסיף: "ראובן (עובד) באמת נותן הכל ורוצה. גם ליאור אסולין מתאמן קשה וזה נראה שרק שער אחד חסר לשניהם כדי שיהיה להם ביטחון. גוטמן עורך איתנו שיחות בעיקר כדי שנעלה עם ביטחון לכל משחק, שבעיקר נאמין בעצמנו".

ליאור אסולין, שחלה אתמול ונעדר מהאימון, חזר להתאמן כרגיל. קצב החלמתו של וואליד באדיר איטי מכפי שצפו תחילה, ושיתופו של הקפטן במשחק הקרוב בטדי מוטל בספק. גם טל חן עדין לא חזר לאימונים מלאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully