וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפעמים יש צדק בפנדלים

12.12.2007 / 16:45

אלי כהן ראה מהיציע את בני יהודה קרובה לגמר, אבל סכנין ניצחה לאחר שהיתה עדיפה. יבוריאן וביטון כבשו במשחק שהסתיים ב-1:1

אלי כהן, המאמן החדש של בני יהודה, ראה מהיציע קבוצת תחתית לכל דבר גם במחצית הראשונה של חצי גמר גביע הטוטו. החבורה הנהדרת של אלישע לוי, ובעיקר החוליה הקדמית, בראשותם של כובש השער איליה יבוריאן (33) וג'ון קולמה, עלתה עליה בשתי דרגות לפחות, אבל הזהובים, בשער מקרי לחלוטין של אלי ביטון (56), חזרו לעניינים ומכאן המשחק התאזן.

סכנין היתה קרובה כמה פעמים להכריע את המשחק, אבל דווקא דוארטה החמיץ ברשלנות (92) אפשרות נהדרת לסגור עניין. המשחק נכנס להארכה.

החלוץ הנירפה של בני יהודה החמיץ גם בפתיחת ההארכה, אבל סכנין היתה שוב עדיפה בהרבה ובניגוד לזהובים חיפשה הכרעה שלא הגיעה. חוסר דיוק של מאור בוזגלו ליד השער, היה בעוכריה. המשחק הגיע לפנדלים.

סכנין הבקיעה שלושה פנדלים (יבוריאן, חליילה, קולמה) שהספיקו לניצחון. רוזן והודזיץ' החמיצו מהצד השני, בעיטה מוצלחת של אבו סיאם לא הספיקה, 1:3 בסיום.

מהלך המשחק

דקה 12: קרן לסכנין אחרי פעולה טובה באגף של יבוריאן. הקרן של בוזגלו נקלטת בקלות ע"י איינוגבה. משחק חלש ואיטי בפתיחה.

דקה 15: הקבוצה של אלישע לוי טובה יותר והיא זכתה להזדמנות נוספת. הרמה מימין מצאה את יבוריאן, אבל החלוץ הארמני נגח מעל השער. בכל מקרה, נשרקה נגדו עבירה.

דקה 23: התקפה מצוינת של סכנין מאגף ימין, מסירת רוחב, יבוריאן משאיר לגנאיים שבא מאחור אבל הבעיטה שלו נהדפת ע"י הגנת בני יהודה.

דקה 33: גול! חילופי מסירות בניצוחו של קולמה, באגף שמאל של התקפת סכנין, הסתיימו במסירת רוחב מדויקת ליבוריאן, שלא התקשה להרשית מקרוב. יתרון מוצדק לסכנין.

דקה 42: כמעט השני של יבוריאן בסיום התקפה מהירה של סכנין, אבל החלוץ המצוין נגח הפעם לא מדויק מעל המשקוף. הקהל בני יהודה התחיל לאבד סבלנות ושרק בוז לשחקנים שלו.

דקה 54: סכנין המשיכה להיות טובה יותר והתקפה נהדרת נוספת כמעט והכפילה את היתרון. שילוב מהיר בין קולמה, גנאיים ובוזגלו סידר הזדמנות לאחרון שהחמיץ מקרוב את המסגרת.

דקה 56: גול! בניגוד גמור למהלך המשחק, בני יהודה השיגה את השוויון. מהלך נהדר של משה ביטון שתעתע בהגנה הרדומה של סכנין, כדור רוחב לרחבת החמש והביטון השני, אלי, הסתנן לפני המגן ובעט פנימה.

דקה 65: כדור עומק ליבוריאן, שהוריד לעצמו בחזה, מסר לבוזגלו, אבל הלהיט החדש של הליגה, בעט חלש.

דקה 86: כמעט שער ניצחון לבני יהודה אבל איזו החמצה רשלנית של דוארטה. משה ביטון מסר נהדר מימין והחלוץ, שנמצא בכושר ירוד, החמיץ ממטר. המשחק נכנס להארכה.

דקה 98: שוב בוזגלו, שוב אין גול. הפעם הוא חלף בקלילות על פני מגן, חדר רחבה, אבל במקום למסור רוחב יצא לו משהו חלש בין מסירה לבעיטה, איינוגבה קלט בקלות.

דקה 100: דוארטה קיבל כדור ברחבה, השתחרר נהדר מהמגן אבל במקום להמשיך ניסה לסחוטא פנדל בנפילה תיאטרלית. יפת היראה לו את הצהוב.

דקה 116: סכנין המשיכה לחפש הכרעה. התקפה נהדרת הסתיימה בסיבוב של יבוריאן על המגן שלו אבל הבעיטה שלו נעצרה ע"י השוער.

פנדלים: חליילה, קולמה, יבוריאן הבקיעו לסכנין. רק אבו סיאם הבקיע לבני יהודה כשרוזן והודזיץ' החמיצו וסידרו העפלה לסכנין.

הרכבים

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, יאיר אזולאי, זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם, אימורו לוקמן, הרוויה קובאצ'ביץ' (הודזיץ' 80), אלירן עטר (משה ביטון, 46), עוז ראלי (יוסי רוזן, 46), אלי ביטון(טל מאיר, 104), ז'וזה דוארטה.

בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, יא יא פטי, ליאו קרופניק, באסם גנאים, ג'ון קולמה, לוקאש סורמה, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, מאור בוזגלו, איליה יבוריאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully