וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיחת הבהרה בין קצרה לבן לוז

12.12.2007 / 14:42

לפני האימון של כפ"ס שוחחו השניים בנוגע לשמועה שלוז דורש חוזה ל-3 שנים בהפועל ת"א. לוז: "הם רוצים אותי, אבל מדובר רק בשמועות"

קשר הפועל כפר סבא, בן לוז, שוחח היום (רביעי) לפני האימון של הקבוצה עם המנכ"ל גבי קצרה בנוגע לחרושת השמועות על מעברו האפשרי להפועל תל אביב. במהלך השיחה לוז הבהיר כי אכן יש שמועות שהפועל תל אביב חפצה בו, אך טרם נעשתה אליו פנייה רשמית.

לוז לא הכחיש כי יעשה את המעבר משיקולים כלכליים, ובהפועל כפר סבא הדגישו כי לא התקיימה פנייה מצד הפועל תל אביב. לאחר השיחה בין קצרה ללוז, הבהיר השחקן: "אעזוב את הפועל כפר סבא רק בהסכמה וכבוד".

"יש לי קשר טוב מאוד עם קצרה ואלי טביב. הם חברים שלי מעבר לעובדה שהם משמשים כבעלי הבית של המועדון", אמר לוז. "אם יפנו אליי באופן רשמי הם ישמעו על כך ראשונים. אני יודע שהפועל תל אביב רוצה אותי, אבל זה רק מתוך שמועות. עדיין לא נעשתה אליי באופן רשמי. אני רוצה להישאר בהפועל כפ"ס, ומבחינתי אם קצרה יציע לי חוזה לשלוש שנים, אני חותם עכשיו ונשאר".

בימים האחרונים שוחח לוז עם שחקנים המקורבים אליו בהפועל ת"א ובהפועל כפר סבא ואמר להם: "אם אקבל חוזה טוב בהפועל תל אביב, לשלוש שנים, לא אהסס לחתום. אני רוצה להבטיח את עתידי הכלכלי". הקשר סיפר לחבריו כי הפועל ת"א אכן מעוניינת בו, אך טרם פנתה להפועל כפר סבא באופן רישמי.

בהנהלת כפר סבא שוחחו עם הקשר כבר לפני שלושה שבועות בנוגע לחרושת שמועות על מעבר אפשרי שלו להפועל, אך לוז הכחיש את השמועות. שחקנים בכפר סבא סיפרו הבוקר: "הוא עושה הכל בשקט כדי לעבור. הפועל תמיד הייתה חשובה לו".

אם הקשר יבקש מכפר סבא שחרור, הוא לא ייתקל בסירוב. כזכור, אוהדי הקבוצה סיפרו כי החלה מתיחות כבר לפני חודשיים עם לוז, אך ההדורים יושרו מאז. בכפר סבא, ראוי להדגיש, יסכימו לשחררו רק אם יקבלו פיצוי הולם עבורו, כאשר רשימת המועמדים לקבוצה עדיין לא השתנתה.

אלי אוחנה מעוניין בחלוצים דובב גבאי ממכבי פ"ת, שנתקל בסירוב של הלוזונים לשחררו, ובחן עזריאל מבית"ר ירושלים, אליו פנתה הקבוצה בתחילת העונה. בקבוצה ינסו לצרף חלוץ זר במקום יוליוס אגבור הקמרוני שלא זוכה לקרדיט רחב מהמאמן אלי אוחנה.

  • עוד באותו נושא:
  • בן לוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully