וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו המריא לאיטליה, השיחות ימשכו

12.12.2007 / 15:50

האיטלקי צפוי להתמנות למאמן נבחרת אנגליה, אבל נטש את השיחות לטובת התחייבות קודמת והשאיר את הטיפול בנושא לנציגיו

פאביו קאפלו הגיע לאנגליה לשיחות על האפשרות לאמן את הנבחרת. המאמן האיטלקי בן ה-61 נפגש עם יו"ר ההתאחדות האנגלית, בריאן ברוויק, כאשר הצדדים עשויים להגיע לסיכום תוך ימים במידה והמו"מ יצלח.

אחרי השיחות המריא קאפלו בחזרה לאיטליה ודובר מטעם ההתאחדות האנגלית אמר: "אני שמח לבשר שהשיחות היו מאוד חיוביות וללא כל בעיות. פאביו חזר לאיטליה בגלל התחייבות מוקדמת אבל ישנן הבנות והשיחות ימשיכו בין ראשי ההתאחדות לנציגים".

מאמנה לשעבר של ריאל מדריד, יובנטוס, מילאן ורומא כבר אמר מפורשות שהוא מעוניין להחליף את סטיב מקלארן בתפקיד. אגב, קאפלו קיבל כבר את ברכת הדרך מאלכס פרגוסון, פרנק למפארד, ארסן ונגר וקלרנס סיידורף.



ובינתיים יש מי שדואג לדחוף את קאפלו לתפקיד. יכולותיו של המאמן האיטלקי המעוטר, שזכה עם מילאן בליגת האלופות (1994) ובאליפויות ספרד ואיטליה, ידועות, אך רוד חוליט חושב שהן לא ממש מובנות. כוכב העבר של מילאן ונבחרת הולנד התראיין לתקשורת האנגלית, והבהיר לשחקני נבחרת אנגליה מה מצפה להם עם החתמתו של קאפלו.

"הוא אימן אותי 4 שנים במילאן, ומעל הכל הוא מאמן שמשחק עבור הניצחון. הוא לא משחק למען היופי, אלא רק כדי לנצח ולא שום דבר אחר. על השחקנים האנגלים להיות מאוד מאומנים כדי לשחק עבורו, מאוד ממושמעים, ובוודאי שאסור להשתטות לידו".

"הכל מבוסס על משמעת. אני מכיר את התחרותיות של השחקנים האנגלים, הם רוצים לנצח, והוא יודע איך לעשות את זה. אם אתם חושבים רק על משחק יפה, אז הוא לא מתאים לתרבות שלכם".

ומה קצת על האישיות הצבעונית של האיטלקי? "לפאביו יש מצבי רוח, הוא איש ישר וישיר. הוא היה מאמן גדול עבור מילאן ומועדונים אחרים. אפשר לראות אותו מתבדח הרבה, אבל הוא יודע מה מטרתו. הכל צריך ללכת לפי הדרך שלו".

גם ארסן ונגר התייחס לבואו של קאפלו לאי הבריטי, ולדעתו "הבעיה היחידה שלו יכולה להיות מחסום השפה". השפה השנייה השגורה בפיו של קאפלו היא ספרדית ולא אנגלית. "היכולת שלו אדירה", המשיך ונגר להחמיא, "אני מכיר את קאפלו מזה הרבה זמן. הוא אדם חזק בעל אישיות דומיננטית. אם הוא מאמין במשהו, הוא יילך איתו עד הסוף".

ג'יאנפרנקו זולה, שחקנה לשעבר של צ'לסי, ומי שהוזכר לאחרונה מועמד למשרת עוזרו של קאפלו באנגליה, הוסיף: "פאביו הוא המאמן האידיאלי כדי ליצור עידן חדש באנגליה. לא משנה מה תהיה זהות המאמן הבא של הנבחרת, המשימה הראשונה שלו לא תהיה טקטית או טכנית, אלא בניית הביטחון העצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully