וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בובי פטרינו התפטר מאטלנטה

12.12.2007 / 10:33

מאמן הפאלקונס עוזב לאחר פחות מעונה בתפקיד, וידריך בשנה הבאה את ארקנסו. אלכס סמית' סיים את העונה, גם רקס גרוסמן

אחרי פחות משנה בתפקיד מאמן אטלנטה, הודיע בובי פטרינו כי הוא עוזב בחזרה למכללות. פטרינו הודיע כי הוא מתמנה למאמן ארקנסו במקום יוסטון נאט, שהתפטר מהמכללה. "זה היה יום של החלטות", אמר פטרינו, "היה קשה מאוד לעזוב את הכל, וגם את אטלנטה. החלק של להגיע לארקנסו הוא הקל יותר".

פטרינו עזב את מכללת לואיוויל בינואר האחרון והתמנה למאמן הפאלקונס במקום ג'ים מורה ג'וניור. הוא חתם על חוזה לחמש שנים על 24 מיליון דולר. אלא שבקיץ האחרון עלתה פרשת מייקל ויק לכותרות, ופטרינו, שבנה על הקוורטרבק, הבין שייצא למלחמה בלעדיו. לאחר שהתקבל גזר דינו של ויק, לפני יומיים, ראה פטרינו כי הקוורטרבק לא יעמוד לרשותו גם בעונה הבאה, מה שהופך את כל התוכניות ארוכות הטווח של המאמן.

בנוסף, לפטרינו היו בעיות רבות עם שחקני הפאלקונס, ובראשם מגן הפינה ד'אנג'לו הול. המאמן הבין, כמו רבים לפניו, שסמכותו בעולם המקצועני שונה לחלוטין מזו של המכללות. פטרינו מצטרף למאמנים רבים (בשנים האחרונות אפשר למנות את דניס אריקסון, אל גרו, בוץ' דייויס, ניק סייבן ופיט קרול כשמות הבולטים), שהבינו לאחר תקופה קצרה מאוד שה-NFL שונה במהותה מה-NCAA, ושלמעמד האלים שהם מקבלים במכללות הם לא יגיעו במקצוענים.

* הקוורטרבק של סן פרנסיסקו, אלכס סמית', סיים את העונה. הוא יעבור ניתוח בכתפו, שאותה פצע לפני חודשיים.

* קייל אורטון יהיה הקוורטרבק הפותח של שיקגו ברס. זאת לאחר שרקס גרוסמן נפצע בברכו וסיים את העונה. גם בריאן גריסי פצוע, ומי שיפתח מול מינסוטה יהיה קייל אורטון, שהיה הפותח ברוב שלבי העונה לפני שנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully