וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יכול להיות שמשהו צריך להשתנות"

12.12.2007 / 8:28

מכבי ת"א יצאה ללה מאן, ומרכוס פייזר לא מתעלם מהבעיות: "השחקנים חייבים לגרום לקבוצה לנצח". גודס: "הזיכרון מחולון טרי, אבל זה מאחורינו"

מכבי תל אביב יצאה הבוקר (רביעי) לצרפת, למשחק מול לה מאן, כשההפסד הצורב להפועל חולון עדיין תקוע עמוק בראש. בקבוצה יודעים שגם אם היריבה לא נראית הכי קשה, היו להם יותר מדי צרות במשחקי חוץ השנה. הסל של טרנס מוריס בשניות האחרונות במילאנו חילץ את הצהובים מעוד הפסד מביך והרגיע קצת את הדופק, ואחריו באה הקריסה בחולון, שהעלתה שוב את לחץ הדם במועדון.

גיא גודס, עוזר המאמן, לא ניסה לברוח מאחריות: "הכל אצלנו עדיין טרי, יושב עדיין בזיכרון, אבל המשחק הזה מאחורינו. תמיד יש זמן לשבת בצוות המקצועי ולנתח, להרים את הקבוצה. כרגע, הכי חשוב לנו לנצח בלה מאן".

יותם הלפרין התייחס למפגש עם רביב לימונד: "זו גאווה גדולה שיש לנו נציג בצרפת. אנחנו משחקים מול הקבוצה החלשה בבית, והמשחק הזה תלוי אך ורק בנו. אם ננצח את המשחק הזה, נהיה בעמדה טובה בבית". דרק שארפ הוסיף: "זה לא שונה מעונות קודמות, המצב הזה, אבל בהתחשב באיך ששיחקנו לאחרונה, זה משחק חשוב".

מרכוס פייזר סיכם: "זה ביזנס וארגון מקצועי מסודר. שחקנים באים והולכים, אתה צריך לעשות מה שאתה יודע ולתת את הכל, להיות מקצוען. מדברים על זה כל הזמן, אבל במכבי יודעים את זה, כמו בכל מקום אחר: השחקנים חייבים לגרום לקבוצה לנצח, ואם זה לא קורה, אני מניח שמשהו חייב להשתנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully