וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "אנחנו רוצים להגיע לפחות לגמר"

12.12.2007 / 8:44

מאמן צ'לסי, גרנט, מכוון גבוה בצ'מפיונס. מאמן ליברפול, בניטז, אינו מודאג מזהות היריבה בשמינית הגמר: "אנו משתפרים משבוע לשבוע"

אחרי ההפסד לבשיקטאש באיסטנבול (2:1), מעטים האמינו שליברפול מסוגלת לנצח את שלושת המשחקים שנותרו בשלב הבתים, אבל כידוע, במרסיסייד לעולם לא מאבדים תקווה, והאדומים של רפא בניטז חרכו את הדשא, כבשו 16 שערים בשלושה משחקים, ועלו לשלב שמינית הגמר של ליגת האלופות. הניצחון הגדול אמש (שלישי) בסטאד וולודרום על מארסיי (0:4), הבהיר שלבה של סגנית אלופת אירופה עדיין פועם בחוזקה. "כרגע זו תקופה טובה עבורנו", אמר המאמן המנצח, רפא בניטז, בסיום המשחק, "אנו משחקים היטב ועם הרבה ביטחון. עכשיו לא תהיה בעיה עם זהות היריבה".

הלחץ על בניטז לפני המשחק היה עצום, ולמרות הגיבוי שקיבל משחקניו, ספק אם הבעלים האמריקאיים של הקבוצה היו עוברים בשתיקה על הדחה מוקדמת מאירופה. עכשיו, סביר להניח שהרוחות באנפילד יירגעו מעט, ובניטז לא מודאג מההגרלה, שתזמן לו קרוב לוודאי קבוצה מאיטליה או ספרד. "כולן טובות, אבל אנחנו נהנה מעצמנו. אפשר לראות שהשחקנים והאוהדים שמחים, וזה טוב לעתיד המועדון". אם המסר ששיגר בניטז כלפי הבעלים, טום היקס וג'ורג' ג'ילט, לא היה מספיק מובן, הרי שהוא דאג לחדד את הנקודה. "הקבוצה שלי משחקת טוב יותר משבוע לשבוע, ואני מרוצה מהדרך בה אנו מתקיפים ומגינים. תמיד הבעתי ביטחון בכך שאשאר בתפקידי".

"כשהמאמן אומר שהמשחק הוא כמו גמר גביע, עליך לתת הכל", אמר הקפטן סטיבן ג'רארד לאחר הניצחון. החלוץ הספרדי פרננדו טורס, הבהיר מדוע עבר בקיץ מאתלטיקו מדריד לקבוצה: "זה מה שרציתי כשהצטרפתי לליברפול". טורס הצטיין בשורות הקבוצה האנגלית, ואף כבש את השער השני במשחק לאחר סלאלום שחתך את הגנת מארסיי. אקס ליברפול, בודווין זנדן, לא הופתע מהפסד קבוצתו מארסיי, משום שהוא מכיר היטב את הרוח האנגלית. "לליברפול יש נסיון אדיר בטורניר הזה, הם שיחקו בשני גמרים בשלוש השנים האחרונות, והם יודעים להתמודד עם מצבים כאלה".

גרנט מכוון גבוה

פציעתו של דידייה דרוגבה מדירה שינה מעיניהם של אוהדי צ'לסי, אבל אברהם גרנט דווקא רגוע. אחרי התיקו 0:0 מול ולנסיה, מאמנה של צ'לסי ניסה להרגיע את יושבי סטמפורד ברידג': "ניצחנו משחקים עם דידייה דרגובה, אבל גם ניצחנו בלעדיו. המשחק נגד ולנסיה לא היה קריטי לעצם ההעפלה, לכן רצינו לשחק כדורגל חיובי. עשינו זאת והיינו צריכים לנצח 0:5".

אז צ'לסי ביצעה את המשימה ועלתה לשמינית הגמר, אז מה עכשיו? "אנחנו רוצים להגיע לפחות לגמר", הצהיר גרנט, "זו מטרתנו בעתיד. בקבוצות אחרות יאמינו שהן מסוגלות לכך, אבל עלינו להאמין שאנו מסוגלים להשיג את הטוב ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully