וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיגוד הרוסי ביקש ויזה למריה שראפובה

12.12.2007 / 0:32

למרות זאת, לא ברור עדיין אם כוכבת הטניס העולמית תגיע למפגש רבע גמר גביע הפדרציה מול ישראל בראשית פברואר

האיגוד הרוסי ביקש ויזה למריה שראפובה למרות זאת, לא ברור עדיין אם כוכבת הטניס העולמית תגיע למפגש רבע גמר גביע הפדרציה מול ישראל בראשית פברואר.

אחת השאלות המרכזיות שמטרידה את חובבי הטניס בישראל מאז נודע שישראל תארח את רוסיה במסגרת רבע גמר גביע הפדרציה ב-2 בפברואר, היא האם הטניסאית מספר שתיים של רוסיה והמדורגת חמש בעולם – מריה שראפובה, תגיע או לא תגיע לישראל.

ההערכות טוענות שהיא תגיע היות ומדובר בשנה אולימפית, ושראפובה שמאד מעונינת לשחק בבייג'ין חייבת לייצג את הנבחרת. תשובה ברורה והחלטית עדיין אין, אך היום התקבל באיגוד הטניס בישראל רמז ראשון אם כי מאד לא מחייב. האיגוד הרוסי שלח לישראל בקשה להסדרת ויזה ללא פחות מ-11 שחקניות ובראשן – מריה שראפובה.

עוד ברשימה: המדורגת שנייה בעולם – סבטלנה קוזניצובה, אנה צ'קבטדזה (6), אלנה דיימנטבה (11), נדיה פטרובה (14), דינרה סאפינה (15), ורה זבונרבה (22), מריה קירילנקו (30), ורה דושבינה (40), אלנה וסנינה (54), אלה קודריאווצבה (82). מכל מקום, אם שארפובה תגיע או לא תגיע, דבר אחד ברור, הרוסים לא מקלים ראש ביריבה הישראלית ומתכוונים להגיע לכאן עם הנבחרת החזקה ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully