וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליל הפסידה גם באוסטריה

11.12.2007 / 22:25

28 נקודות, מהן חמש שלשות, של דורון שפר לא הספיקו לקבוצה החלשה של קנטי מול גמונדן, שניצחה אותה בפעם השנייה העונה 83:90

זו עונה שחיים אוחיון, עמית גל ובטח אלי קנטי לא ירצו לזכור, בטח באירופה. כשירצו לספר על העליבות ויזכרו ברגעים הקשים ביותר, צמד ההפסדים לגמונדן הקטנה בטוח יעלו כדוגמא. הקבוצה האוסטרית של בוב גונן השתלטה על המשחק בתחילת המחצית השנייה, למרות משחק מדהים של דורון שפר, שלא כל כך עזר לאדומים של קנטי.

עד המחצית הוביל גילי מוסינזון את קלעי הגליל עם 13 נקודות ב-100 אחוזים מהשדה, כשאחריו רשימת קלעים מאוזנת, הכוללת את יוגב אוחיון, דורון שפר וקליף בראון. בעזרת שליטה מתחת לסל, שהתבטאה ביתרון של 10:18 בשורת הכדורים החוזרים, הצליחה גליל להוביל את המחצית בפער זעום, 46:49.

בד בבד, במהלך הרבע השני, החלו שחקניו של בוב גונן לצמק את הפער והגיעו למחצית בפער סביר, כשגליל הובילה 46:49. בתחילת הרבע השלישי המשיכו דטרי מאייס ופטר האטר להוביל את קלעי גמונדן, כשקווין ג'ונסון מספק את מה שהיה חסר באגף הריבאונד.

דורון שפר אמנם הציג משחק אדיר, עם 28 נקודות, מתוכן חמש שלשות, וגם גילי מוסינזון שנמצא בכושר טוב בתקופה האחרונה וקלע 19 עם 100 אחוזים מהשדה, אך את רוב הנקודות קלע במחצית הראשונה. את היתרון שנלקח על ידי האוסטרים בפתיחת המחצית השנייה שחקני גליל לא הצליחו להפוך עד לסיום, אז ניצחה גמונדן 83:90, מה שסוגר הפסד שני של הגליל לקבוצה המסכנה של בוב גונן והפסד חמישי משישה משחקים ביול"ב קאפ.

יוגב אוחיון וג'יי לואיס תרמו 9 כל אחד, כשאוחיון מוסיף שמונה ריבאונדים ולואיס חמישה. קליף בראון הוסיף שמונה נקודות. עוד קלעו לגליל: ארון ניקסון 5, ג'וש ניגוט 3, אור איתן 2.

דטרי מאייס הוביל את קלעי גמונדן עם 29 נקודות, כשפיטר האטר מאחוריו עם 25. קווין ג'ונסון תרם לניצחון האוסטרי 13 נקודות ושמונה ריבאונדים.

"זה היה משחק טוב ויציב לשתי הקבוצות", אמר דורון שפר בסיום, "הם הצליחו לעשות את המהלכים טוב יותר בסיום המשחק כדי לנצח". בוב גונן, מאמנה הישראלי של גמונדן הסכים עם שפר על משחקן הטוב של שתי הקבוצות והוסיף: "אולי מדובר במשחק הטוב ביותר שלנו העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully