וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שביר

11.12.2007 / 21:30

הפועל ירושלים הפסידה לשטרסבורג 81:72 והוכיחה שוב כמה היא שבירה ובינונית מחוץ למלחה, עם הפסד חוץ נוסף. צפו בתקציר

שרון בוקוב

תקציר המשחק באדיבות 5+ LIVE

מוליכת ליגת העל הפועל ירושלים המשיכה הערב במפגני האימה שלה מחוץ למלחה, כשהערב היא הפסידה לשטרסבורג, 81:72, בפתיחת הסיבוב השני של שלב הבתים ביול"ב. דן שמיר עדיין ללא ניצחון חוץ, בשום מסגרת.

ראמל קארי היה טוב בחצי הראשון, חג'ג' וששון סיפקו משחק התקפה סביר, טימי בווארס היה נפלא בחצי השני, אבל חולשה גדולה בהגנה ובעיקר בריבאונד, מנעו מירושלים להעלות ליתרון. שתי שלשות בדקות האחרונות הבטיחו ניצחון למקומיים הבינוניים. קבוצה, שירושלים אמורה היתה לעבור בקלות.

בעקבות ההפסד, ירושלים ושטרסבורג משתוות עם מאזן של 3:3. המאבק על שלושת המקומות הראשונים, שמבטיחים כרטיס לשלב הבא, פתוח לחלוטין וירושלים תצטרך למצוא דרך להתחבר בחוץ אם היא רוצה ללכת הלאה.

מהלך המשחק

הצרפתים פתחו טוב ועלו ליתרון החל מהשריקה. פניני השחיל שלשה במצב של 5:9 וצמצם לנקודה, אבל הצרפתים חזרו לרוץ ועלו לתשע הפרש, 10:19. שמיר המבוהל לקח פסק זמן, לאחר פתיחה חלשה ואנמית של החניכים שלו.

ירושלים חזרה מפוקסת יותר מפסק הזמן, בעיקר הגנתית וכפתה על הצרפתים כמה איבודי כדור. ששון קבר שלשה וצמצם ל 17:19 אבל הצרפתים הגיבו מהר עם שלשה משלהם. ראמל קארי, המצטיין בשורות ירושלים עד כה, הספיק לקלוע סל נוסף ולצמק לפיגור 2 בלבד בסוף הרבע. ארנולד חלש, עם שתי נקודות בלבד.

ברבע השני נמשכת הרמה הנמוכה מצד שתי הקבוצות, כשקארי, היחיד שנראה מחובר בקבוצה הישראלית, מנסה להפעיל את החברים ללא הצלחה. הצרפתים הגדילו שוב את היתרון, בשתי מתפרצות, 23:29. ארנולד חזר לעניינים וקלע שני סלים בצבע, אבל המקומיים הצליחו לשמור על פער סביר. ירושלים העלתה הילוך בהתקפה וקארי העלה אותה ליתרון ראשון במשחק, 33:34. אארון פטווי, שהוביל את קלעי שטרסבורג עם 14 נק', החזיר את הצרפתים ליתרון 3, עם הטבעה לאחר ריבאונד התקפה. קארי (11) וששון (9) הובילו את קלעיי ירושלים בחצי הראשון.

בפתיחת הרבע השלישי, סל טוב של באוורס מול תשובה של ג'יפה והיתרון המקומי נשמר, אבל חג'ג' עם שלשה נהדרת העניק יתרון 2. הצרפתים מיהרו להגיב עם סלים של ג'יפה ומקורד וירושלים לא הצליחה לייצר מומנטום של ממש. שיפור במשחק ההתקפה, לצד הגנה חדירה, והמשחק נשאר צמוד. חג'ג' הפעיל את ידית עם שני סלים מחצי מרחק.

שטרסבורג שמרה על היתרון הקטן בתחילת הרבע הרביעי ושלשה של שאנון סידרה בריחה ל 57:63. בווארס החזיר את ירושלים לתמונה בסל מצוין אבל ריבאונד הגנה נוראי לכל אורך המשחק סידר לצרפתים סלים קלים והיתרון נשמר. שלשות של ג'יפה ושאנון, לעומת החטאות של קארי, שנחלש מאוד מאז ההפסקה, העלו כבר ל-9 הפרש והכריעו את ירושלים.

קלעו לשטרסבורג: פטאוי 20, ג'יפה 16, מקורד 12, אובסואן ושאנון 9 נק' כ"א.

לירושלים: טימי באוורס 23, שרון ששון 15, ראמל קארי 11, ג'יימי ארנולד 9, דרור חג'ג' וגיא פניני 7 .

שמיר: "השחקנים נתנו הכל"

דן שמיר, המאמן המנוצח, נשמע מאופק אחרי המשחק ולא היו לו טענות לצוות שלו: "השחקנים נתנו הכל אבל זה לא הספיק. היו זריקות שלא נכנסו. משחק ההתקפה שלנו לא זרם וזה גרר קליעות מבחוץ".

שרון ששון: "ידענו כמה המשחק הזה חשוב ויש תחושה של פספוס כי הצלחנו להישאר צמודים אליהם במשך דקות ארוכות. ברבע הרביעי נתקענו קצת בהתקפה, זריקות טובות פשוט לא נכנסו. הם ניצלו את זה בכדי לברוח לנו וזה לא פשוט לרדוף אחרי קבוצה במגרש הביתי שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully