וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר - חיפה: אל תצפו לרחמים

חיפה סובלת ממכת פציעות ודוידוביץ' בספק לחצי גמר הטוטו נגד בית"ר (19:30, 5+ לייב), שלא מתכוונת להתחשב במצבה של היריבה

המשטרה עצרה הערב (שלישי) שלושה אוהדים נוספים של בית"ר ירושלים, החשודים בתקיפת אוהדי הפועל כפר סבא בשבוע שעבר באצטדיון "טדי" בבירה. בקול ישראל דווח, כי עד כה נעצרו שבעה אוהדי בית"ר ירושלים החשודים במעורבות בפרשה.

בית"ר ירושלים, הקבוצה עצמה, תגיע לחצי גמר גביע הטוטו מול מכבי חיפה מחר (רביעי, 19:30, 5+ לייב) בהרכב חסר למדי. אבירם ברוכיאן, ברק יצחקי וכריסטיאן אלבארז יעדרו בוודאות מהסגל, דוד אמסלם בספק. הקפטן נטש את האימון המסכם היום עקב מתיחה בשריר והוא בספק לסגל מחר. אם אמסלם אכן יעדר יחליפו אותו שמוליק קוזקין הצעיר או תומר בן-יוסף, שבכל מקרה מועמד להרכב הראשון.

בקישור צפוי יצחק שום לתת קרדיט להרכב המנצח מהשבועות האחרונים, אך קיים סיכוי כי מירוסביץ' יועדף על פני מיכאל זנדברג בהרכב כדי לא להעמיס עליו. בחוד ישתפו פעולה עמית בן-שושן ורומולו כשטוטו תמוז אמור להשתלב בהמשך. תמוז ערך היום אימון מלא ויהיה כשיר לחיפה.

בסיום האימון אמר תמוז לאתרה הרשמי של הקבוצה: "מצבי הבריאותי השתפר, אני מרגיש הרבה יותר טוב, ערכתי אימון מלא ואני שמח. אני מקווה שמחר אני אשחק והכי חשוב ננצח,תהיה אווירה טובה, כל משחק נגד חיפה יש אווירה טובה ואני מקווה שנעשה את המיטב בכדי להשיג תוצאה טובה”.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, יואב זיו, דוד אמסלם, תומר בן יוסף, אריק בנאדו, דרק בואטנג, עידן טל, גל אלברמן, מיכאל זנדברג (מילובאן מירוסביץ') עמית בן-שושן, רומולו.

בחיפה מתאמצים להכשיר את דוידוביץ'

רשימת הפצועים במכבי חיפה מתארכת ככל שהמשחק הערב, מול בית"ר ירושלים במסגרת חצי גמר גביע הטוטו (19:30, אצטדיון רמת גן), מתקרב. המאמן רוני לוי מתכוון להעניק מנוחה לשחקנים הפצועים על מנת שלא לסכן את בריאותם. ההיעדרות הבולטת היא של שחקני ההגנה.

פיטר מסיללה ודקל קינן הורחקו במשחק הליגה האחרון מול בני סכנין ולכן הם ייעדרו. את מקומו של קינן במרכז ההגנה יתפוס שי מימון, ואת מקומו של מסיללה יתפוס אלון חרזי. כזכור, שני המגנים השמאליים האחרים, רוני גפני ואלירן דנין, פצועים. גפני סובל מקרע באזור המפשעה והוא צפוי להיעדר חודש וחצי, כך להערכת הצוות הרפואי של הקבוצה.

רק בסמוך למשחק יתברר האם השוער ניר דוידוביץ', שהתלונן על רגישות באזור המפשעה, יפתח בהרכב. בחיפה יעשו כל מאמץ להכשירו, אך אם דוידוביץ' לא יהיה כשיר תום אלמדון יקבל את אפודת השוער הראשון. בירם כיאל בספק למשחק והוא צפוי לפתוח על הספסל. עומרי אפק, שהתלונן על רגישות בברכו, עבר בדיקה שבסופה התברר כי הוא כשיר למשחק. ג'ובאני רוסו שהתלונן אתמול על כאבי גב, לא יפתח בהרכב אבל יתכן שיישב על הספסל וישחק רק בלית ברירה. החלוץ שלומי ארבייטמן עדיין פצוע והוא לא ייכלל בסגל. יניב קטן שלא חש בטוב צפוי לפתוח בהרכב. אם לפני המשחק יתברר שקטן לא כשיר, הוא יפתח על הספסל ואושרי גיטא יקבל את חולצת ההרכב. החלוץ תומר חמד יפתח על הספסל בכל מקרה.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ' (תום אלמדון); אייל משומר, דייגו קרוסה, שי מימון, אלון חרזי; גוסטבו בוקולי, פאוליניו, עומרי אפק, ליאור רפאלוב; רנאטו, יניב קטן (אושרי גיטה).

עדכון ראשון: 18:37, 11/12/07
עדכון אחרון: 13:38, 12/12/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully