וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן זקן הורחק לחצי שנה

רענן ברונובסקי

11.12.2007 / 18:30

בעלי מ.ס אשדוד נענש בעקבות גידופים לעברו של השופט מנשה משיח, בסיום ההפסד מול מכבי פ"ת ואמר: אין לי מושג בכלל למה הורחקתי"

ג'קי בן זקן, הבעלים של קבוצת הכדורגל מ.ס אשדוד, הורחק לשישה חודשים מהמגרשים ונקנס ב-30 אלף שקל, בגין העלבת שופט, כך נקבע הערב בהחלטת בית הדין של התאחדות. בן זקן הועמד לדין בעקבות דו"ח השופט מנשה משיח, לגבי המשחק בין אשדוד למכבי פ"ת (3:1). משיח טען בדו"ח, שבתום המשחק קרא לו בן זקן: "אתה אפס, אתה אפס".

"אין לי מושג בכלל על מה קיבלתי הרחקה", אמר הערב בן זקן, "לפי מיטב ידיעתי הדיון צריך להיות בכלל מחר ב-17:00. אני לא בעל תפקיד רשמי במ.ס אשדוד. אכן אמרתי את מה שאמרתי לשופט מנשה משיח, אבל זה היה מחוץ לקווים. הייתי ביציע הכבוד, מחוץ לתחומי חדר ההלבשה. התובע וגם הדיינים הם למעשה עושי דברם של אותה חבורה שמנהלת את ההתאחדות כבר כל כך הרבה שנים. הם גם קובעים מי יהיו השופטים ומתי השופטים ייענשו".

בן זקן המשיך במתקפה נגד העומדים בראש ההתאחדות ותרם גם מזכרונו: "לפני שניים או שלושה משחקים הייתי במשחק נגד מכבי פתח תקווה, גם שם נאמרו דברים מסוימים, אבל הקוון העדיף לרשום בדו"ח שהוא לא שמע את מה שנאמר, אז או שישמעו את כולם או שלא ישמעו אף אחד".

ההתאחדות לכדורגל פירסמה הערב תגובה לדבריו של בן זקן: "הוכח במספר מקרים כי בתי הדין עצמאיים ואין לבעלי תפקידים בהתאחדות כל השפעה על הדיינים. ניסיונותיו של בן זקן לקשור בין הדברים פתטיים במקרה הטוב וראויים להתברר בבית המשפט. ראוי שמי שמכנה שופט במילה "אפס" ונוהג בדרכו של בן זקן לא ילמד אחרים דרך ארץ. אשדוד טענה, במכתב לבית הדין, כי בן זקן הוא "אזרח", ששהה מחוץ לתחומי המגרש ואינו ממלא תפקיד במועדון".

"כל בר דעת מבחין כי זהו ניסיון מגוחך להתחמק מעונש. ראוי שמי שעשה מעשה חמור לא ינסה להטיל רפש באחרים, לא ינהל את מלחמותיו האישיות על גב ההתאחדות ויתקן דרכיו. דבריו של בן זקן יועברו לייעוץ משפטי, על מנת לבחון הגשת תביעת דיבה והוצאת לשון הרע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully