וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניימה זומן לאליפות אפריקה

רגב גולדמן

11.12.2007 / 16:34

כצפוי, יצטרף שוער הפועל תל אביב לנבחרת ניגריה בחודש הבא והאדומים יצטרכו להסתדר עם שוערם השני. גוטמן גער בשחקנים, בעיקר בהגנה

בהפועל תל אביב ממשיכים בהכנות לקראת המשחק ביום ראשון הבא נגד בית"ר ירושלים בטדי. הקבוצה חזרה הבוקר להתאמן לאחר שאתמול נהנו השחקנים מיום חופשי. מהאימון הבוקר נעדר ליאור אסולין, שעדכן את הצוות הרפואי של הקבוצה במצבו ושוחרר. מחר עשוי אסולין לחזור ולהתאמן כרגיל.

טל חן עדין לא חזר לפעילות מלאה, וערך באימון הצהריים סיבובי ריצה בלבד. גם הקפטן, וואליד באדיר, לא חזר לאימונים סדירים וככל הנראה הוא לא יהיה בהרכב הפותח מול בית"ר. אבדג'י הברזילאי ערך אף הוא אימון חלקי בלבד.

לפני תחילת האימון אמר גוטמן באסיפת הקבוצה לשחקנים: "אנחנו צריכים להמשיך ולהתאמן חזק. המשחק בירושלים הוא קשה אבל אם נאמין בעצמנו הכל אפשרי". במהלך האימון היום הרבה גוטמן לגעור בשחקנים, בייחוד בחלק ההגנתי של הקבוצה, ודרש מוטיבציה גבוהה יותר והשקעה.

וינסנט אניימה קיבל זימון רשמי לנבחרת ניגריה בחודש הבא, במסגרת אליפות אפריקה. גליל בן שאנן יעמוד בשער הקבוצה בזמן היעדרותו של אניימה. מספר שחקנים אמרו הערב: "למרות שאניימה נחשב לשוער טוב, גליל הראה לא פעם שהוא בהחלט יכול להיות השוער הראשון שלנו. הוא מעניק לנו ביטחון כשהוא בשער, וגם כשאניימה הורחק בתחילת השנה גליל הציל אותנו לא פעם".

הנהלת הקבוצה דנה אחר הצהריים באפשרויות חיזוק לקראת חלון העברות שיפתח בינואר. פאביו ג'וניור ואבדג'י הם השחקנים הבולטים שעשויים לעזוב על מנת לאפשר לקבוצה החתמת שחקני רכש זרים. גוטמן שוחח עם מוני הראל בנושא במקצועי, ובימים הקרובים יגבשו הצדדים שמות של שחקנים המיועדים להגיע למועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully