וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוליבר קאן פתח את הפה, והושעה

11.12.2007 / 16:01

שוער באיירן ביקר את יכולתם של טוני וריברי ("לא מספיק לפתוח טוב את העונה, אנו לא מארסיי או פיורנטינה"), והושעה מהמשחק נגד הרטה ברלין

באיירן מינכן פתחה היטב את הבונדסליגה, אולם בתקופה האחרונה נעצרה. בששת משחקי הקבוצה האחרונים בליגה הגרמנית, הושגו רק שני ניצחונות, ושוער הקבוצה, אוליבר קאן, כבר מסיק מסקנות. "השחקנים החדשים חייבים ללמוד להתמודד עם הציפיות הגבוהות", אמר השוער בן ה-38. לאיזה שחקנים הוא בדיוק מתכוון? אולי לחלוץ לוקה טוני, שפתח את העונה עם 9 שערים, אבל בשבעת המשחקים האחרונים כבש רק שער אחד.

"לא מספיק לפתוח טוב את העונה", אמר קאן, "יש שחקן או שניים שחייבים להבין שכמה משחקים טובים לא מספיקים". אם הרמז לא היה מספיק עבה, אז קאן הוסיף: "באיירן היא לא מארסיי או פיורנטינה. אנחנו כמו ריאל מדריד, ברצלונה או מנצ'סטר יונייטד. אנחנו לא משחקים כדורגל מהנה, אלא הופכים ליותר ויותר גרועים". למי ששכח, המפציץ האיטלקי, לוקה טוני, הגיע למינכן מפיורנטינה, והצרפתי פרנק ריברי עבר בתחילת העונה ממארסי למועדון הבווארי.

בעקבות הביקורת שהטיח קאן בחבריו לקבוצה, הודיעה הנהלת באיירן כי השוער מושעה מסגל הקבוצה למשחק הליגה הקרוב נגד הרטה ברלין (שבת). בנוסף, החליט המאמן אוטמאר היצפלד לקנוס את השחקן ב-25 אלף יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully