וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יהיו שינויים במכבי ת"א"

11.12.2007 / 14:11

עודד קטש שבר שתיקה ודיבר, לראשונה, מאז ההפסד לחולון: "השינויים יכולים להיות בכל מיני צורות. אני יודע מה צריך לעשות". פייזר ייצא ללה-מאן

מכבי תל אביב שבה הבוקר (שלישי) לאימונים באולם "מטרווסט" ברעננה, לאחר הפסד הליגה השני ברציפות, הפעם בחולון (83:71). מאמן הקבוצה, עודד קטש, סירב להתראיין טרם האימון, אולם בסיומו התרצה והקדיש מספר דקות לאנשי התקשורת שצבאו על שערי האולם. אגב, בעקבות סירובו להתראיין בסיום המשחק אמש, נקנס קטש ב-3,000 ש"ח בידי מנהלת הליגה.

"בטוח שיהיו שינויים במכבי, אבל הם יכולים להיות בכל מיני צורות. אני לא רוצה להגיד איזה. יש פגרה עוד מעט", הודיע קטש. "אין משהו ספציפי שעומד על הפרק. אני יודע מה צריך לעשות. אסור לשכוח שיש עוד שני שחקנים פצועים (ניקולה וויצ'יץ' וטל בורשטיין), אבל זה לא משהו שבשליטתי. אתמול לא התראיינתי כי לא היה לי מה לומר. האם אני חושב לעזוב? זו בכלל לא שאלה שאתם צריכים לשאול. אין לי מה להתייחס אליה. היה לי ברור על איזה לחץ מדובר במכבי ואיזה תנאים קיימים מסביב. הראש כל הזמן עובד ורוצה למצוא דרך. יש רגעים כאלה בעונה, צריך ללמוד גם עכשיו איך לנצח".

מרכוס פייזר, שהחמיץ את המשחק אמש, נכח באימון וייצא מחר עם הקבוצה לצרפת, לקראת משחק היורוליג מול לה-מאן בערב חמישי. "ראיתי את המשחק בטלוויזיה", סיפר הפורוורד. "אני לא חושב שההיעדרות שלי גרמה להפסד. התחלנו טוב, אבל ברבע האחרון לא עשינו את הדברים שהמאמנים לימדו אותנו, את הדברים שהיינו צריכים לעשות".

דיוויד בלות'נטאל, שהסתפק ב-10 נקודות (3 מ-9 מהשדה) ו-3 ריבאונדים, טען כי "זו לא בעיה של היעדר מוטיבציה. פשוט הזריקות שלנו לא נכנסו. לא שמעתי על שינויים שאמורים להיערך בקבוצה. כולנו צריכים להסתכל על עצמנו ולחשוב איך אנחנו יכולים לתרום לקבוצה, למערכת. מה שאמרו לנו המאמנים בסיום יישאר בחדר ההלבשה".

"התקשינו להתמודד עם ריבאונד ההתקפה של חולון", הוסיף טרנס מוריס הסברים משלו. "היה קשה לשחק מול אולם ריק, אבל זה לא תירוץ, כי גם חולון סבלה מאותה בעיה. בסיום היה שקט בחדר ההלבשה, לא היה מה להגיד. אנחנו צריכים למצוא את הדברים שאנחנו טובים בהם וללכת איתם. שינויים? לא חושב שמתוכננים שינויים כרגע".


עדכון ראשון: 11.12.07, 12:13
עדכון אחרון: 11.12.07, 14:11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully