וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינת המטמון: מכריעים

יניב בינו

11.12.2007 / 8:30

חלק מהמשחקים בליגת האלופות יהיו לפרוטוקול, חלק קטן יותר יהיה מכריע. איך כל זה עוזר לכם? יניב בינו מתנדב להסביר

הפעם בחרנו במיוחד בשבילכם שני טורים ממחזור ההכרעות של ליגת האלופות המרתקת. כל אחד מן הטורים מתייחס ליום אחד של המשחקים. הראשון הוא ליום שלישי, כך שכדאי שתספיקו ותרוצו מהר למלא, כי הכסף נח לו על הרצפה וחבל לא להתכופף ולהרימו.

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 14.33 (10 ש"ח יניבו 143 ש"ח)

משחק מספר 13: מארסיי - ליברפול. משחק קשה מאוד. האדומים מהמרסייסייד חייבים ניצחון. כל תוצאה אחרת תשלח את פיינליסטית המפעל להתרכז בליגה האנגלית כשגם שם העניינים לא הולכים בצורה חלקה. אלא שהקבוצה שתתייצב מולה היא משוכה גבוהה וקשה. התכולים מעיר הנמל מגובים בקהל לוחמני בסטאד ולודרום, מה גם שהם נמצאים לאחרונה בתקופה טובה. אנחנו הולכים נגד ליברפול, כלומר תיקו, שישלח אותה החוצה ויערער עוד את מעמדו, הרעוע ממילא, של רפא בניטז. ההימור: X, יחס 3.20.

משחק מספר 18: צ'לסי - ולנסיה. המיליונרים של אברהם גרנט פוגשים בסיבוב האחרון של הבתים בליגת האלופות את הקבוצה המתפוררת מעיר התפוזים. צ'לסי כבר הבטיחה העלייה מהבית במחזור הקודם וגרנט יייתן מנוחה למספר שחקנים, כשגם דרוגבה ייעדר אחרי הניתוח שעבר בברכו. לוולנסיה נותר להילחם על הכבוד ואולי על מקום בגביע אופ"א. למרות זאת נראה שהעטלפים אינם מסוגלים כרגע לנצח, בוודאי לא את צ'לסי ועוד בסטמפורד ברידג'. ההימור: 1, יחס 1.60.

משחק מספר 23: אולימפיאקוס - ורדר ברמן. משחק אדיר יהיה ביוון. האדומים מפיראוס, עם עונה נהדרת במפעל, צריכים תיקו כדי לעלות לשמינית הגמר. עם שני ניצחונות חוץ בבית המוקדם, דבר שלא קרה מאז עונת 1998/9, אנחנו הולכים איתם, גם בגלל הקהל, גם בגלל ההיסטוריה וגם בגלל העובדה שברמן נוצחה במחזור הליגה בשבת בחוץ על ידי האנובר. ההימור: X, יחס 2.80.

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 16.53 (10 ש"ח יניבו 165 ש"ח)

משחק מספר 49: גלזגו ריינג'רס - ליון. קרב נוסף של הכל או כלום. האלופה הצרפתית הנצחית, שבעבר הייתה מעפילה ללא בעיה לשלבים הבאים של המפעל, עומדת בפני סכנת הדחה מוחשית. היא חייבת ניצחון, מכיוון שבמפגש הקודם בין השתיים בסטאד זה ז'רלאן עשו הסקוטים הפתעה ענקית עם 0:3. המשחק ייערך באייברוקס, וזו לא קלישאה שרק המגרש והדחיפה של הקהל הסקוטי האדיר היושב קרוב לכר הדשא שווים תיקו. בהתחשב בכך שליון חייבת ניצחון ותשלח קדימה את כל כליה למעלה, אנחנו הולכים על ניצחון לריינג'רס, הרי גם כמה כבר סקוטים יכולים להיות לוזרים? ההימור: 1, יחס 2.90.

משחק מספר 55: רומא - מנצ'סטר יונייטד. זמן הנקמה! שתי הקבוצות כבר עלו לשלב הבא, אבל ההשפלה האדירה שחוותה סגנית האלופה האיטלקית באולד טראפורד ברבע הגמר בשנה שעברה, 7:1 לשדים האדומים חרוטה עמוק בזיכרונם של הרומאים הפטריוטים. האולימפיקו יגעש וירעש, החניכים של לוצ'יאנו ספאלטי יגיעו חדורי מוטביציה מאי פעם להעמיד את האנגלים הראוותנים והמנג'ר שלהם במקומם, אבל האלופה האנגלית, שאוחזת במאזן מושלם, תקלקל לכולם את המצב רוח. ההימור: X, יחס 3.00.

משחק מספר 60: פ.ס.וו איינדהובן - אינטר. האלופה ההולנדית השאירה לעצמה סיכוי להעפיל לשמינית הגמר אחרי שגברה בחוץ במחזור הקודם על צסק"א מוסקבה. אבל היא לא תלויה רק בעצמה. היא חייבת לנצח ולקוות שפנרבחצ'ה תשמוט נקודות בבית נגד צסק"א מוסקבה. בלי כל קשר למה שיתרחש בטורקיה, אנחנו מאמינים כי ההולנדים יעשו את העבודה מבחינתם וינצחו את האלופה האיטלקית, שכבר הבטיחה את העלייה לשלב הבא ודוהרת בסריה A אל עבר עוד תואר אליפות. ההימור: 1, יחס 1.90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully