וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתכונן להתקפל, אלונסו

מיקי יואכים

11.12.2007 / 11:57

האס של רנו חזר הביתה, אבל נלסון פיקה ג'וניור, הבן של, לא מתכוון לשבת בצד. למרות שהספרדי כבר היה אלוף, עדיין יש לו מה להוכיח

פתגם ספרדי עתיק אומר שאין טבילה ללא סנדק. עבור נלסיניו פיקה, הברזילאי שנולד בהיידלברג שבגרמניה, זוהי לא בעיה. הוא נולד ביום של סנט כריסטופר, הקדוש של הנהגים, הסנדק שלו הוא פלאביו בריאטורה – הבוס של רנו, אביו הוא נלסון פיקה – שלוש פעמים אלוף הפורמולה 1 בעבר, ואם זה לא מספיק, גם דוד עשיר – קרלוס סלים הלו, המקסיקני שעומד במקום השלישי ברשימת עשירי העולם. זהו השותף שיהיה לפרננדו אלונסו ברנו בעונה הבאה.

הבחור בן ה-22 ניהל עד עתה קריירה מדויקת ומחושבת, כאשר אביו מקים במיוחד בשבילו חברה – "פיקה ספורטס". ובשביל להשלים את הכל, הוא קיבל את פלאביו בריאטורה, ששמח לקחת את הנסיך תחת חסותו, בעקבות הויתור עליו של פרנק ויליאמס, שבחר בניקו רוזברג.

בריאטורה העדיף עד עתה לשמור את הברזילאי על אש קטנה ונכנס בשל כך ללא מעט עימותים עם האבא. זה מזכיר את ההתנהלות שלו בתחילת דרכו של אלונסו ברנו, כאשר הוא הותיר אותו להשתפר כנהג מבחן ולא נשבר למרות ההפצרות, עד לרגע בו הוא הרגיש שהילד מוכן. בריאטורה טוען שכך הנהגים הצעירים נשארים צנועים אך מפוקסים וגם צוברים נסיון ותיאום עם הקבוצה.
החורף הזה הקלפים נטרפו עם הגעתו של סלים כספונסר לקבוצה, מה ששינה באחת את מעמדו של פיקה הצעיר. סלים שם את קידומו כתנאי פתיחה למשא ומתן העסקי. כך קופץ לו נלסיניו פיקה למושב שייעדו לו מאז היה תינוק בעריסה.

מאז נכנס מאחורי הגה של מכונית קארטינג, הוא רק ניצח. הוא זכה בשלוש אליפויות ברזיל ועד היום מחזיק בשיא לאומי של נצחונות ופול פוזישנים. כמו כן הוא היה אלוף הפורמולה 3 הדרום אמריקאית ב-2002 ואלוף הבריטית היוקרתית יותר ב-2004. לאחר מכן הוא קפץ ל-GP2 ונלחם שם כתף אל כתף מול לואיס המילטון, עד שהאחרון זכה באליפות ב-2006, עם ניצחון אחד יותר מאשר פיקה.

פרננדו אלונסו לא יקבל שותף פאסיבי ומוכן לקבל את מעמדו כנהג משנה. ההצהרות כבר ברורות. "אם נלסיניו יצליח לגבור על פרננדו כבר במקצה הדירוג הראשון, זו תהיה התחלה טובה", מודיע האבא, נלסון פיקה. "הגיע הזמן להציג לעולם את הכשרון שלו. להיות נהג זו משימה קשה. אבל צריך להוכיח את עצמך ברמת הפורמולה 1 היא הדרך היחידה להוכיח את היכולת שלך ולהוכיח את מידת התאמתך לתחרות הזו".

אלונסו שוב יצטרך להוכיח את עליונותו על המסלול, ואחרי הסיוט שהיה לו במקלארן נראה שיש לו על מה להסתמך בעתיד. אסור להסתמך על המוניטין שלך מול נהג רוקי, במיוחד כשיש לו גב חזק בתוך הקבוצה. החלום הרע הסתיים והעתיד צריך להחזיר אותו למקומו הראוי. להמילטון היה את רון דניס, שהמשיך את המסלול אותו התווה עבורו אביו, אנתוני. לנלסיניו יש את אביו ואת בריאטורה. מצד שני, האיטלקי יחלק את אהבתו בין שני הנהגים שלו וזה כבר שינוי מרענן עבור אלונסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully