וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט מחמם את הגיזרה

11.12.2007 / 11:59

מאמן צ'לסי כבר מתכונן לקרב מול ונגר ביום ראשון: "ראינו מה קרה לארסנל ברגע שכמה שחקנים נפצעו". פברגאס וחלב בספק למשחק

הערב (שלישי) תארח צ'לסי את ולנסיה במשחקה האחרון בשלב הבתים של ליגת האלופות, אבל מאחר וקבוצתו של אברהם גרנט כבר הבטיחה מבעוד מועד את המקום הראשון בבית ב', מתמקד המאמן הישראלי במשחק הגדול מול ארסנל ביום ראשון.

אם ארסן ונגר סבר שעזיבתו של ז'וזה מוריניו תחסוך ממנו את העקיצה המסורתית לפני משחקים מול צ'לסי, הוא קיבל אותה מגרנט: "ניצחנו הרבה משחקים לאחרונה למרות שסבלנו מלא מעט פציעות, וזה מראה על האופי של הקבוצה שלנו. ראינו מה קרה לארסנל במשחקים האחרונים ברגע שכמה שחקנים נפצעו להם. אותו דבר קרה למנצ'סטר יונייטד מול בולטון בלי ווין רוני, ואפילו ליברפול הפסידה לרדינג בלי יוסי בניון".

בינתיים נערכת ארסנל לדרבי בסגל החסר שלה, ו-ונגר ניסה להעריך כמה מהפצועים שלו יוכלו לשחק במשחק הגדול באיצטדיון האמירויות: "לפלאמיני יש את הסיכוי הכי ריאלי לחזור בזמן עד המשחק. גם ואן פרסי עשוי להיות בסגל, לגבי פברגאס וחלב אנחנו עדיין לא יודעים". אחד השמות שהוזכרו לאחרונה כמועמדים לחזק את התותחנים בחלון ההעברות בינואר הוא יוהאן גורקאף, הקשר הצרפתי הצעיר של מילאן, תמורתו מוכנה ארסנל לשלם על פי ההערכות עד 15 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully