וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הגיעה לסיכום עם שלומי ארבייטמן

11.12.2007 / 10:41

ההנהלה צפויה להאריך את חוזהו עד 2010/11 ולשדרג את שכרו. רוסו ייעדר מחצי גמר גביע הטוטו נגד בית"ר. מרעי ברח מהאימונים וחזר לטוברוק

מכבי חיפה הגיעה לסיכום עקרוני עם פרקליטיו של החלוץ שלומי ארבייטמן, להארכת חוזהו ושדרוג שכרו עד עונת 2010/2011. על פי הסיכום החדש, ארבייטמן ירוויח כ-120 אלף דולר לעונה. בחיפה אישרו הבוקר: "הגענו לסיכום. טיוטת ההסכם מוכנה, נחתום עליה בימים הקרובים".

כזכור, לאחרונה הכריזו הצדדים כי הם הגיעו לסיכום עקרוני, אבל פרקליטיו של ארבייטמן דרשו להכניס שיפורים בחוזה ולכן הם לא הגיעו למעמד כריתת החוזה. חיפה, שבעבר איימה להקפיא את המשא ומתן עם החלוץ בטענה לדרישות מוגזמות, הציעה לפרקליטיו להאריך את החוזה ובכך "לפצות" על דרישתם לשדרג את שכרו.

הקשר ג'ובאני רוסו לא צפוי לשחק מחר (רביעי, 16:30) מול בית"ר ירושלים במסגרת חצי גמר גביע הטוטו. רוסו, שעד אתמול היה בספק למשחק, התלונן על כאבי גב. היום לא נטל הקשר קרואטי חלק באימון וגוברים הסיכויים שהוא לא ייכלל בסגל. כזכור, מהאימון אתמול נעדרו חמישה שחקנים פצועים, בניהם רוסו. גם רוני גפני, אלירן דנין, שלומי ארבייטמן ובירם כיאל פצועים ונעדרו מהאימון. "אנחנו צריכים להתרכז באיך לשחק טוב", אמר אתמול הקשר גוסטבו בוקולי לקראת המשחק בין הקבוצות. "הליגה עוד ארוכה. צריך להמשיך ולראות מה קורה הלאה. זה נכון שיש לנו מספר חסרים ופצועים, אבל למכבי חיפה יש סגל טוב ואנחנו יכולים להפתיע את בית"ר. המפעל הזה חשוב לנו".

במכבי חיפה לא מבינים מדוע החלוץ, ויקטור מרעי, ברח מהאימונים וחזר לטוברוק. "הוא חתום איתנו על הסכם, אבל אם הוא ברח, אנחנו לא מחזיקים שחקנים בכוח, הוא יכול לא לחזור". מרעי הוא חלוץ נבחרת הנוער של ישראל ונחשב לאחד הכשרונות הגדולים לגילו.

היום בשעה 15:00 נערך במתקן האימונים בכפר גלים מפגש בין אוהדי וורדר ברמן לבין אוהדי מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully