וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם נגד ויק? ממש לא

11.12.2007 / 9:26

שחקני אטלנטה שלחו מסרים חיוביים לקוורטרבק שנאסר, במשחק מול ניו אורלינס. אחד מהם חשף חולצה עם הכיתוב "שחררו את ויק"

גזר הדין נגד מייקל ויק, שיבלה את 23 החודשים הקרובים (כמובן, לפני הפחתת שליש על התנהגות טובה) בבית הכלא, התקבל בשביעות רצון בקרב אוכלוסיות רבות בארצות הברית. מספר שעות לאחר הפסיקה שיחקה קבוצתו, אטלנטה פאלקונס, ב"ג'ורג'יה דום", אולמה הביתי, מול ניו אורלינס סיינטס. מי שדאג לשלוח מסרים לויק היה חברו למכללת וירג'יניה טק, ד'אנג'לו הול. הול שיחק עם הכיתוב "MV7" מתחת לעיניו. התופס רודי וייט קלט מסירה לטאצ'דאון, ומייד הרים את חולצתו וחשף גופיה שחורה שעליה כתוב "שחררו את מייקל ויק".

"הכנתי את החולצה בבית", הסביר וייט, "הקבוצה זקוקה למייק וכולם יודעים את זה". הול אמר: "לכולנו קשה עם זה שהוא הולך לכלא, וזו הייתה הדרך שלי להביע את הגעגועים שלנו. אני לא רוצה לומר שהמועדון לא מבין את החיסרון הזה, בלי קשר לכך שמכירות המוצרים ירדו, אנחנו פשוט חושבים שהוא חסר".

"אתה צריך להתנצל בפני מיליוני בני נוער", אמר לויק השופט הנרי הדסון. אלג'י קראמפלר, הטייט אנד של אטלנטה שפרח תחת ויק, אמר: "ידענו שהוא יקבל עונש גבוה, עונש שיהיה כזה של הצהרת כוונות". רוג'ר גודל, קומישינר ה-NFL, אמר כי אינו יודע עדיין כיצד ינהג עם ויק כשייצא מהכלא: "נכון לעכשיו, הוא מושעה עד להודעה חדשה. כשיסתיימו נגדו כל ההליכים המשפטיים ננקוט בצעדים נוספים".

מרבית הציבור האמריקאי תומך, כמובן, בעונש של ויק. התגובות נעות בין "הוא קיבל את המגיע לו", לבין "העונש הזה קל מדי". בינתיים, ארגון התנדבותי לחיות לקח תחת חסותו שלושה מהכלבים שהקוורטרבק התעלל בהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully