וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ארנסט מידנדורפ פוטר מארמיניה בילפלד

10.12.2007 / 11:06

אחרי ה-6:1 בדורטמונד, נפרדה ההנהלה מהמאמן. קולאוטי נכנס בדקה ה-90 ב-1:3 של גלדבאך על פרייבורג. הכוכב האדום ספגה עונש של 3 משחקים ללא קהל

ארמיניה בילפלד פיטרה היום (שני) את מאמנה ארנסט מידנדורפ, שיוחלף באופן זמני על ידי מאמן קבוצת החובבים של המועדון, דטלב דמייר. האחרון ידריך את הקבוצה במשחקה הבא בליגה, לפני היציאה לפגרה, נגד שטוטגארט.

הקש ששבר את גב הגמל מבחינת הנהלת הקבוצה היה השישייה המשפילה שחטפה הקבוצה ביום שישי מבורוסיה דורטמונד (6:1), הפסד שהוריד את בילפלד למקום ה-15, מקום ונקודה מעל הקו האדום בבונדסליגה.

"העובדות לא משקרות. השגנו רק חמש נקודות מ-11 המשחקים האחרונים", אמר המנהל המקצועי ריינהארד בייפטיג. "אני לא רוצה אפילו להתחיל לספור את השערים שספגנו".

* בורוסיה מנשנגלדבאך גברה הערב בחוץ 1:3 על פרייבורג בקרב צמרת ןעשתה צעד חשוב בדרך חזרה לליגה הראשונה. את השערים למנצחים כבשו: פריינד (7) ורוסלר (58 ו-76). פאואה כבש שער עצמי בדקה ה-64 כדי להעלות את פרייבורג על הלוח. רוברטו קולאוטי, החלוץ הישראלי, החליף בדקה ה-90 את כובש הצמד, רוסלר. גלדבאך ראשונה עם 35 נקודות, 4 פור מהשנייה, מיינץ. פרייבורג שלישית עם 29.

* קבוצת הכוכב האדום ספגה עונש של שלושה משחקים ללא קהל וקנס של 500,000 דינרים (9,193 דולר) בגין התפרעות קהלה. ההתאחדות הסרבית הענישה את האלופה, אחרי שאוהדיה התפרעו במשחק, זרקו נורים והציתו שוטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully