וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "קרדיט גדול לשחקנים הבוגרים"

אריק רחמיאן

10.12.2007 / 16:17

מאמן נתניה החמיא לוותיקים, שעזרו לצעירים להשתלב בצורה חלקה. הטבה במצבו של , שלושת השחקנים הזרים מותירים רושם טוב

מכבי נתניה חזרה היום להתאמן לאחר ששחקניה נחו אמש (ראשון). חזרתה של הקבוצה למקום השני בליגה גרמה לפרץ של מצב רוח טוב. ראובן עטר החמיא היום בעיקר לשחקני הסגל הבוגרים. לדבריו, בזכותם מצליחים שחקני הקבוצה הצעירים להשתלב בצורה טובה. עטר אמר בין היתר לשחקנים: "בעשרת הימים האחרונים כולם מדברים על נושא שילוב השחקנים הצעירים ושחקני הנוער בנתניה. מבחינתי, הקרדיט לכך מגיע לשחקנים הבוגרים. זאת בשל המרקם החברתי הטוב שגורם לצעירים להתאקלם בצורה טובה ומעניק לי את הביטחון והאפשרות לתת להם את הקרדיט".

אצל החלוץ ג'ורג' בה חלה הטבה ניכרת בימים האחרונים והיום ערך השחקן אימון ריצה סביב המגרש. גורם בנתניה אמר: "נראה שהמסר שהועבר לו נקלט אצלו היטב. הוא עושה מאמצים אמיתיים לחזור לעצמו". כזכור, נתניה הוציאה הודעה, בה נאמר כי במידה והשחקן לא יחלים עד חלון ההעברות בינואר הוא ישוחרר מן הסגל. פצוע נוסף, אמייה טגה, טס עם הבעלים דניאל יאמר לגרמניה, שם יעבור בדיקות וטיפולים אצל הצוות הרפואי של קבוצת בורוסיה דורטמונד.

שוער המשנה גל ניר ממשיך להיעדר מאימוני הקבוצה ועורך טיפולים לשיקום ברכו הפצועה ואילו השחקן תמיר כהן נעדר בשל בדיקות מאמץ שעבר לצורך שיפור כושרו האישי. שני השחקנים הדרום אפריקאים, לני כהן ואריק סונו שהגיעו במטרה להתאמן, הותירו רושם מצוין, ביחד עם השחקן הגרוזיני הירקלי גפרידזה. שלושת השחקנים ייטלו חלק במשחק האימון שיתקיים ביום שלישי בין הקבוצה הבוגרת לקבוצת הנוער. גורם בנתניה התייחס לשחקנים: "מוקדם מאוד לעמוד על יכולתם המקצועית לעטר ידרשו מספר ימים להחליט. אמנם שני הדרום אפריקאים מתאמנים לבקשתו של מוטלה שפיגלר, אולם לא מן הנמנע כי אם אחד מהם או שניהם יותירו רושם מצוין יהיה כדאי לצרפם לקבוצה. לא מן הנמנע שנעשה מאמצים כדי להחתימם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully