וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר סבא הציעה לאלירן סיימון חוזה לחמש שנים

10.12.2007 / 15:27

הקשר האחורי ובנו של הבלם האגדי גדעון סיימון צפוי להאריך את חוזהו. החתימה של אוהד לויטה מתעכבת

הפועל כפר סבא הציעה לקשר האחורי שלה, אלירן סיימון, לחתום על חוזה לחמש שנים. הקשר צפוי לחתום על החוזה במהלך השבועות הקרובים, זאת לאחר פגישה שמתוכננת להתקיים עם נציגיו. סיימון הוא בנו של הבלם האגדי גדעון סיימון. בתחילת העונה תפס השחקן בן ה-19 מקום בהרכב של אלי אוחנה, אבל מאוחר יותר חזר הקשר הגנאי, יעוזה אבובקרי, מפציעה וחזר להרכב על חשבונו. סיימון נחשב לאחר הכשרונות הגדולים במועדון.

השוער אוהד לויטה לא חתם לבסוף על חוזה לחמש שנים, כפי שהיה מתוכנן בתחילה. בימים אלה יושבים במועדון על הכנת הטיוטה, במטרה לסכם עם השוער על חוזה ארוך טווח. עתה לא בטוח שלויטה יחתום על חוזה לחמש שנים, אלא על חוזה לתקופה קצרה יותר.

במועדון הביעו סיפוק ממעצרם של ארבעה אוהדי בית"ר ירושלים, בחשד שהכו אוהדים של הקבוצה. כזכור, אחד האוהדים נזקק לטיפול רפואי בבית החולים לאחר שאוהדי בית"ר הכו אותו.

בסוף השבוע תתארח הקבוצה בבלומפילד, מול בני יהודה. בקבוצה מודעים לעובדה שבני יהודה תעשה כל מאמץ בכדי לנצח ולצאת מהמשבר שפוקד אותה. בסוף השבוע יצפו השחקנים בקלטת של המשחק בו ניצחה בית"ר ירושלים את בני יהודה. "ניצחון של בני יהודה יקרב אותנו עד כדי שש נקודות ממנה. אין לנו כוונה להיכנס למשבר בגללם. לנו בטח אין מה לרחם עליהם", תיארו זאת שחקנים בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully