וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטור מרעי "ברח" מאימוני מכבי חיפה

10.12.2007 / 17:34

מסרב להתאמן בטענה שלא מוכנים לשלב אותו בסגל הבוגרים. גורם בחיפה: "פתאום הוא נעלם". דקל קינן החליט להזמין את השחקנים לארוחה

חלוץ הנבחרת האולימפית ויקטור מרעי מסרב להתאמן במכבי חיפה והוא חזר לאחרונה להתאמן בבית"ר טוברוק. החלוץ, כזכור, עבר לאחרונה לכרמל במסגרת ההסכם בין המועדונים, המעניק לחיפה זכות ראשונים על שחקני נוער של טוברוק תמורת סכום כסף. "מרעי הגיע למספר אימונים ופתאום 'נעלם'", העידו בחיפה.

בימים האחרונים מרעי חזר להתאמן בקבוצתו הקודמת, טוברוק, והוא הבהיר לראשי המועדון שהוא מסרב להתאמן אצל רוני לוי. "ויקטור לא רוצה לשחק שם", אמר אחד ממקורביו. "הוא לא קיבל חוזה בבוגרים והוא לא רוצה להיות פראייר של אף אחד. זה החלוץ הכי טוב בארץ בגילאי הנוער ולא סתם הוא בנבחרת. איזי שרצקי מקרית שמונה ראה אותו בשבת והתלהב". מרעי אמר השבוע למקורביו: "מור דהן בסגל הבוגרים ואני לא. אם אני לא מקבל הבטחה, אני לא מגיע".

קינן יזמין

אימון מכבי חיפה הבוקר הסתיים בצורה מעט חריגה. הבלם דקל קינן, שהורחק בשבת במשחק החוץ מול בני סכנין (1:1) עקב פגיעה ללא כדור בבלם ליאוניד קרופניק, כינס את חבריו בתום האימון לפני שעשו את דרכם החוצה מהמגרש וביקש לומר כמה מילים. "אני רוצה לבקש מכם ומכל מי שקשור לקבוצה סליחה. השארתי את הקבוצה בתשעה שחקנים וזה מעשה לא תקין. הייתי צריך להיזהר במיוחד כי מסיללה הורחק לפניי. אני מרגיש עם זה רע ויומיים אני לא ישן. אני יודע שהפסדנו שתי נקודות יקרות בגללי".

הבלם לא חיכה להחלטה של אנשי מכבי חיפה והחליט לקנוס את עצמו. "אי אפשר להחזיר לכם את הנקודות, אבל אני חייב לשלם על הטעות שעשיתי. אני מזמין את כולכם לארוחה על חשבוני. רק זאת הדרך לפצות את כולכם על עוגמת הנפש". שחקני הקבוצה מחאו לקשר כפיים.

אגב, לפני שהתקיים האימון התבטא הקפטן אלון חרזי בנוגע לטעות של קינן ואמר: "שנייה אחרי שהוא ספג את האדום, היה אפשר לראות שהוא התחרט. אין טרם לזרות לו עוד מלח על הפצעים. מעבר לכך שהוא שחקן טוב, הוא שחקן הוגן והגון. אני בטוח שהוא ישים את זה מאחוריו וימשיך הלאה

מהאימון היום נעדרו חמישה שחקנים פצועים והם: רוני גפני, ג'ובני רוסו, אלירן דנין, שלומי ארבייטמן ובירם כיאל. גפני צפוי להיעדר חודש וחצי לפחות, דנין שסובל מנפיחות בקרסול ייעדר גם הוא מול בית"ר ירושלים ואלון חרזי צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי, משום שפיטר מסיללה מורחק.

ביום רביעי תתמודד הקבוצה מול בית"ר ירושלים במסגרת חצי גמר גביע הטוטו. "אנחנו צריכים להתרכז באיך לשחק טוב", אמר הקשר גוסטבו בוקולי. "הליגה עוד ארוכה. צריך להמשיך ולראות מה קורה הלאה. זה נכון שיש לנו מספר חסרים ופצועים, אבל למכבי חיפה יש סגל טוב ואנחנו יכולים להפתיע את בית"ר. המפעל הזה חשוב לנו". דנין, ארבייטמן וגפני הפצועים יישבו ביציע, רוסו בספק.

בקבוצה מחכים להגעתו של החלוץ ת'מבינקוסי פנטאני, שכזכור כבש שער בשבת במדי קבוצתו. שחר עוקב אחר השחקן בדריכות, בתקווה לייצר הכנסות בעתיד ממנו. פנטאני נבחר לשחקן המצטיין במדי קבוצתו בשלושה מתוך ארבעת המשחקים האחרונים, והוא זומן לנבחרת דרום אפריקה ביום שישי לפני שבועיים. גם מסיללה נכלל בסגל הנבחרת.

במכבי חיפה עוקבים אחרי חלוץ קריית שמונה, ירו בלו, וצפויים להחזירו לקבוצה בעונה הבאה. הנשיא יעקב שחר כבר הבהיר בתחילת העונה כי אם בלו יצטיין בקריית שמונה, הוא ייכלל בתוכניות לקראת העונה הבאה. במועדון היו מאוד מרוצים מהשלושער שכבש החלוץ במדי קבוצתו, הפועל קריית שמונה, מול מכבי הרצליה, בתוך פחות ממחצית אחת.

עדכון ראשון: 10.12 12:45
עדכון אחרון: 10.12 17:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully