וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צחוקים ביציע, בדיחה על הדשא

מייק קרנון

10.12.2007 / 11:07

מייק קרנון התרשם שאבי לוזון, ברקת, גוטמן, קלינגר ומכבי ת"א לא ממש השתנו, וגם מבקש מהתקשורת קצת סבלנות עם עודד קטש

1. יו"ר ההתאחדות אבי לוזון ביציע ברעננה, במשחק בו נוצחה באר שבע 1:0: "אני הייתי מעלה את באר שבע ליגה דרך הטלפון". היו לו גם הערות על ההרכב הבאר שבעי. אולי שימנה עצמו למאמן הנבחרת ויוביל אותה לגמר גביע העולם?

2. בעלת הקבוצה, אלונה ברקת, מפטרת בטלפון מתאילנד את המאמן מרקו בלבול. וזאת הגברה שדיברה על מהפכה ניהולית.

3. הבדיחה של מכבי תל אביב. בתוך כמה שעות הועלו שמות שני אוליגרכים רוסים שמעוניינים לרכוש את הקבוצה. דיברו על אנשי עסקים ישראלים שרוצים לסגור עניין עם לוני. השם האחרון הוא איש עסקים יהודי-קנדי. פלא שהקבוצה נראית כך על המגרש?

4. אלי גוטמן מתפטר מקבוצתו בקפריסין כדי לקחת את הפועל תל אביב. ניר קלינגר רוצה להשתחרר מקבוצתו הקפריסאית כדי לאמן את בני יהודה. אז זה מה שעושים אחרי שבורחים לקפריסין כדי להתנתק מכאבי הראש של הכדורגל הישראלי? יפה, מאוד מעניין.

סבלנות, חברים

למרות שהופתעה בקיץ ממינויו של עודד קטש כמאמן מכבי תל אביב, קיבלה התקשורת שלנו בהתלהבות את ההחלטה. היו אמנם גם כאלה שראו בה החלטה שיוווקית יותר מאשר מקצועית, אבל בסך הכל התייחסו למאמן הצעיר ברוח חיובית. גם כאשר הקבוצה לא נראתה טוב, המשיכו לתת בו אמון, בניגוד למה שהיה בעונה שעברה עם נוון ספאחיה.

כל זאת, עד להפסד ברעננה נגד בני השרון. מאותו רגע נשלפו הסכינים וקטש הפך לאשם העיקרי ביכולתה של הקבוצה. התעלמו לחלוטין מהיעדרם של וויצ'יץ' ובורשטיין, שהיו אמורים להיות עמודי התווך בקבוצה הצהובה. ביום חמישי הגיע הניצחון המשכנע על אריס סלוניקי, בו הציגה הקבוצה משחק טוב. אבל התקשורת עדיין לא הייתה מרוצה, וקבעה שמדובר ביריבה חלשה מאוד.

מכבי סיימה את הסיבוב הראשון של העונה הסדירה ביורוליג עם מאזן של 5 ניצחונות ו-2 הפסדים, שווה לשתי הקבוצות שניצחו אותה, לייטבוס ריטאס ואוניקאחה מלאגה. בעונה שעברה עמדה מכבי בשלב זה במצב של 4 ניצחונות ו-3 הפסדים, וסיימה את השלב הראשון במקום השני בבית עם מאזן של 6:8.

בסיבוב השני של השלב הזה תארח מכבי את הליטאים, הספרדים ואת מילאנו. מאידך, תצטרך לשחק בחוץ בלה מאן, איסטנבול, זאגרב וסלוניקי. להוציא את המשחק נגד אפס פילזן, ברור כבר שהתקשורת תצפה מקטש ושחקניו לנצח את הקבוצות "החלשות" האחרות. שום תוצאה אחרת לא תתקבל. קטש יודע שימי החסד שלו בתקשורת כבר מאחוריו. הוא גם יודע שקבוצתו לא תלקק דבש בשבועות הקרובים, אבל מאמין שתמצא את עצמה ותשתפר ממשחק למשחק. המטרה ברורה – להעפיל ל"טופ 16" מהעמדה הגבוהה ביותר. אז ייתכן וניתן יהיה כבר ליהנות משרותיהם של טל וניקולה. עד אז נצטרך להרבה סבלנות ואורך רוח.

ללחמן אין בושה

1. מאמן שהוריד קבוצה מליגת העל ושהפסיק עבודתו בקבוצה שסגרה את טבלת הליגה הלאומית, יושב באולפן ומלמד כדורגל את מאמני הפרמייר ליג. לאייל לחמן יש הערות לכל מהלך, ניתוח של כל תנועה. יש לו שחקני שפיץ ובעיטות קרן לקצר. זה עברית, זה?

2. השבת הגדולה. נחמד ואינטנסיבי. אז אולי תעיפו כבר את השולחן העגול שלקחתם מהמרפסת של מישהו, ותושיבו את מאיר אינשטיין ופרשניו סביב משהו מכובד יותר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully