וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייקארד: "אנחנו לא בשיאנו"

10.12.2007 / 11:08

מאמן בארסה ראה את קבוצתו מתקשה ב-1:2 על דפור, אך התעודד מחזרת דקו ואטו: "נוכל לעשות עונה גדולה". פלגריני האריך חוזהו בוויאריאל

"אנחנו לא בשיאנו", אמר מאמן ברצלונה, פרנק רייקארד, אחרי הניצחון הלא משכנע של ברצלונה 1:2 על דפורטיבו לה קורוניה בקמפ נואו.

בארסה פיגרה 1:0 כבר בדקה השלישית, אבל עשתה מהפך בשנייים מצמד של רונאלדיניו בפנדל וצ'אבי. "חבל שאנחנו לא משחקים טוב, אבל לפחות ניצחנו פעמיים בזכות החזרה של אטו ודקו", התייחס המאמן ההולנדי לחזרתם של השניים למגרשים אחרי היעדרויות ארוכות בגלל פציעות, "עם שניהם יש לנו סיכוי להשתפר ולעשות עונה גדולה".

רייקארד גם התרשם מדפור והחמיא לקבוצה שהקשתה על שחקניו: "הם שיחקו בצורה מאוד מאורגנת ומאוד הקשו עלינו לפתח את המשחק שלנו עם שני הקווים של ארבעה שחקנים שלהם".

ועוד מהבלאוגרנה: במועדון הקטלוני מכחישים היום בתוקף שישנה כוונה למכור את רונאלדיניו ונשיא המועדון, ז'ואן לאפורטה, אמר: "לא נמכור אותו ולא ניצור קשר עם אף קבוצה אחרת לגביו".

למרות ההפסד, מאמן דפור, מיגל אנחל לוטינה, הצליח להבחין בנקודות אור בקבוצתו המדורגת מתחת לקו האדום: "ברצלונה סבלה עד שהיא ניצחה אותנו. אני מאוד מרוצה מהמשחק שלנו ובעיקר מכך שלא ביצענו טעויות בחלק האחורי. הלכנו קדימה כשיכולנו והיינו יכולים להגדיל את היתרון שלנו, אבל נתנו למשחק לחמוק מאיתנו".

לוטינה גם הצביע על המקום בו דפור צריכה לאסוף נקודות כדי להתקדם במעלה הטבלה: "הפסדנו לריאל מדריד ולברצלונה בחוץ, אבל הבעיות שלנו מגיעות במשחקים בריאזור. אנחנו לא יכולים להגיד יותר שאנחנו קבוצה צעירה או קבוצה בבנייה, אנחנו צריכים את הנקודות עכשיו".

* מאמן ויאריאל מנואל פלגריני האריך את חוזהו בקבוצה בשנתיים עד 2010. הצ'ילאני הצטרף לצוללת הצהובה מריבר פלייט ב-2004 והוליך אותה בשנת 2006 עד חצי גמר ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully