וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום דבר לא נרגע בליברפול

10.12.2007 / 10:03

הבעלים האמריקאים של המועדון עדיין חמים על רפא בניטז, קלינסמן כבר מועמד להחליפו. אוטובוס ארסנל טעה בדרך למידלסבורו

האוהדים ביציע "הקופ" המפורסם של אנפילד מאוהבים ברפא בניטז, מאמן ליברפול, אך באנגליה כמו באנגליה, העיתונים הגדולים טווים את המדיניות, אפילו לחלק מבעלי הקבוצות וכך יורגן קלינסמן, לשעבר מאמן נבחרת גרמניה ומי שעבר תקופה יפה כשחקן בטוטנהאם האנגלית, מועמד לרשת את המאמן הספרדי, לפחות על פי ה"סאן‎".

הגרמני מעוניין לחזור לאמן באירופה, כשכרגע הוא נהנה מהחיים בקליפורניה. למרות שסירב, לפחות על פי הדיווחים, להצעת צ'לסי קלינסי מאוד נלהב להגיע ולאמן את ליברפול. העיתון מדווח כי בעלי המועדון, ג'ורג' ג'ילט וטום היקס, מאוהבים באישיותו של הגרמני והם בטוחים שהקשר ביניהם יהיה טוב יותר מזה שהביא לסכסוך עם בניטז.

מצב הקשר בין האמריקאים למאמן נותר שביר. בניטז ציפה לכסף גדול שיוזרם למען רכש בינואר, אך קיבל מקלחת קרה מצמד הבעלים. כעת נראה כי יש סיכוי גדול יותר שליברפול תאבד שחקנים בחלון ההעברות מאשר שתרכוש כמה. למשל, חבייר מסצ'ארנו, שליברפול הייתה שמחה שהשאלתו תיהפך לקבועה, אבל סביר להניח שתצטרך להתמודד מול כלים כבדים יותר כמו ברצלונה ויובנטוס, דבר שלא יהיה פשוט. גם פיטר קראוץ' צפוי לעזוב בינואר.

השבוע יעבור על ליברפול ועל רפא שבוע קריטי ואינטנסיבי. אחרי שהפסידו 3:1 לרדינג בשבת, תפגוש את מארסיי במשחק של להיות או לחדול מחר (שלישי) בליגת האלופות, משחק שיכול לסיים את שלב הצ'מפיונס של ליברפול העונה, שלא תנוח ותארח גם ביום ראשון את מנצ'סטר יונייטד.

ארסנל פנתה לכיוון הלא נכון

אחרי פתיחה מדהימה של הליגה, הרבה אנשים באנגליה חיכו שארסנל תיפול. אתמול (ראשון) זה הגיע, כשללא ארבעה משחקניה, הפסידו התותחנים לחבורה של גארת סאות'גייט ומידלסבורו 2:1. עייפות, חסרון השחקנים החשובים וסיבות נוספות היו יכולות לעמוד לזכותו של ארסן וונגר כתירוצים בסיום, אך למוליכת הטבלה נוסף אליבי לפני המשחק.

בדרך לריברסייד סטדיום שבצפון מזרח אנגליה, פספס נהג האוטובוס של הקבוצה את הפנייה על כביש ה-A66, דבר שהביא לעיכוב בהגעה של שחקניו של ארסן ונגר למשחק, שהגיעו רק כשעה לפני המשחק לאצטדיון. עתידו של נהג האוטובוס עדיין לא ברור, גם מכשיר ה-GPS בספק למשחקים הבאים.

יעקובו יזומן לנבחרת ניגריה

אברטון תיאלץ להסתדר כחודש ללא חלוצה ומיודענו, אייגביני יעקובו, שזומן לסגל נבחרת ניגריה באליפות אפריקה. הניגרי, שהגיע לאברטון תמורת 11.25 מיליון ליש"ט באוגוסט האחרון, הבקיע שלושער בניצחון האחרון על פולהאם, ואת קבוצתו לרצף של עשרה משחקים ללא הפסד. "שיחקתי שני משחקים במדי הנבחרת בקיץ האחרון, ואם אוזמן לאליפות אגיע", אמר אקס מכבי חיפה והפועל כפר סבא ל"דיילי טלגרף" האנגלי, "אהיה קצת עצוב בגלל שאפסיד משחקים בליגה, אבל כל אחד רוצה לשחק עבור המדינה שלי. אני חייב לשחק איתם ואני מוכן לזה אם יקראו לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully