וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לברקוזן מצמצמת פערים מהפסגה

9.12.2007 / 20:30

השיגה ניצחון חמישי רצוף, 0:3 על רוסטוק והיא רק 5 נקודות מהמוליכה. נירנברג-הרטה 1:2. לידיעת קשטן, שחקני נבחרת יוון כובשים בצרורות

המחזור ה-16 בבונדסליגה נחתם היום (ראשון) עם צמד משחקים. באייר לברקוזן ניצלה את הפסד הנקודות של שלושת קבוצות הצמרת וצמצמה פערים מהן. נירנברג גברה בביתה על הרטה ברלין המדרדרת והתרחקה עוד קצת מהתחתית. לכל אילו שהעזו לזלזל בנבחרת יוון, הרי שהיום כבשו שני שחקני הנבחרת שערים והם הצטרפו לאיוניס אמאנאתידיס מפרנקפורט, שכבש אמש, לידיעתו של הקורא והמאמן דרור קשטן.

באייר לברקוזן - הנזה רוסטוק 0:3

הקבוצה של מיכאל סקיבה ממשיכה בכושר הנהדר שלה כשהיא מחברת ניצחון חמישי רצוף והיא כבר רביעית בליגה במרחק של חמש נקודות מהמוליכה, באיירן מינכן. סיימון רולפס כבש את השער הראשון בדקה הרביעית, פול פרייר הרשית את השני בדקה ה-55 בפנדל. חלוצה של נבחרת יוון, תאופאניס גקאס המצוין, חתם את התוצאה בדקה ה-72. לגקאס, שסיים בשנה שעברה כמלך השערים של הליגה, זהו שער שמיני העונה. שבוע לפני הפגרה הנזה רוסטוק, העולה החדשה, חייבת להתחיל לחשוב על שידוד מערכת, אם בכוונתה לא לשוב בתום העונה לליגה השנייה.

נירנברג - הרטה ברלין 1:2

מחזיקת הגביע הנחילה לקבוצה מהבירה הפסד שלישי ברציפות וגם האחרונה תצא לפגרה עם הרבה מחשבות ותהיות. שחקן נבחרת יוון נוסף, אנחלוס חאריסטיאס, כבש את הראשון לנירנברג בדקה החמישית. זביידזאן מיסימוביץ' הכפיל את היתרון שש דקות לסיום. בדקה ה-65 פביאן לוסטנברגר צימק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully