וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הביסה את בני יהודה 0:3

9.12.2007 / 22:42

גל אלברמן הצטיין וכבש צמד ובית"ר ירושלים הביסה 0:3 את בני יהודה והמשיכה להפליג בנעימות לאליפות. כמו כן בלט: צוות השיפוט, שפסל שער חוקי של הזהובים

45 דקות עמדה היום בני יהודה מול בית"ר ירושלים והביטה בה בגובה העיניים. במשך 45 דקות בני יהודה הגיעה להזדמנויות לא פחות טובות מאלו של בית"ר ירושלים וגם בעטה למשקוף. אבל בדקה ה-45 עשה כדור רוחב של מיכאל זנדברג את דרכו לכיוון עמית בן שושן ואסי בלדוט הכשיל את הטאלנט, ראה את האדום ועידן טל כבש מהנקודה הלבנה. אחרי 45 דקות נגמר המשחק. הצמד של גל אלברמן בדקות 73 ו-81 היו ממש בשביל הכיף וסגרו 0:3 לאלופה.

יעקב אסייג וחזי שירזי הכינו את בני יהודה אחרי התפטרותו של האח ניצן, וכמו הרבה מאמנים חדשים שמנסים לשנות, עשו ניסוי כזה או אחר. ההצבה של אסי בלדוט בצד השמאלי של ההגנה לא התבררה כהימור מוצלח. בכלל, ההגנה של בני יהודה, וזה באמת לא דבר חדש, היא חוליה שהמאמן שיגיע לשכונה יהיה חייב לייצב ולחזק.

יורם ארבל טחן לנו את השכל במחצית הראשונה על כך שהמגן הימני, אלי אברבנל, הוא השחקן הטוב במגרש היום. כנראה שהשדר הותיק זוכר לאברבנל העגלגל את ימי מלאבס העליזים, אחרת איך הוא מסביר את העובדה שמהאגף של השחקן הטוב על המגרש הגיע מיכאל זנדברג לשלושה מצבים נוחים במחצית הראשונה ולבישול הפנדל?

בית"ר היא בית"ר. כשהיא פותחת משחקים בסערה היא מנצחת, כשהיא פותחת משחקים בנמנום היא מנצחת. בית"ר נהנית היום מפריבילגיה שאין לאף קבוצה ישראלית. הכסף הוא סיפור ידוע, אבל הוא בולט במיוחד כשזה מגיע לזרים.

בניגוד לשאר הקבוצות, בבית"ר אין זרים בסימן שאלה. הכסף שעלו לקבוצה השחקנים שהגיעו מעבר לים הוא גם בגדר הבטחה. היו פה שחקנים גדולים. אלכסנדר אובארוב, ג'ובאני רוסו, סרגיי קנדאורוב, אבל אף אחד מהם לא מגיע לרמה של דרק בואטנג, גם לא יעקובו בתקופה בה הוא שיחק בארץ. אולי הראש קצת דפוק, אבל צריך לשבת במגרש כדי להבין באיזה קליבר נמצא בואטנג וכדי להבחין בהבדלי הרמות בינו לבין שאר הליגה הישראלית. מילה טובה מגיעה גם ללירן ליאני ולצוות הקוונים שלו, שפסלו שער חוקי של בני יהודה בדקה ה-70.

בית"ר בכל מקרה, לא תהיה מאושרת מידי מהמשחק הזה. האלופה כבר נמצאת הרבה אחרי השלב בו ניצחון גורר שמחה. היום מ-3 נקודות אפשר להיות מרוצים, אבל לא לצאת לחגוג. בית"ר גדולה על הליגה והיא כבר רגילה לזה. שלא יספרו סיפורים על מתח ועל "אנחנו עדיין לא אלופים". לכן, ואולי זה נשמע קצת מוזר, מי שהיו הכי שמחות מהניצחון של בית"ר ירושלים היום הן הפועל ומכבי תל אביב.

מהלך המשחק

דקה 14: אלי ביטון חלף בקלות על פני שמעון גרשון הכבד והוציא רוחב, משה ביטון הרעיד את המשקוף של קאלה, הכדור ירד לקו השער והורחק.

דקה 21: אלברמן התגבר יפה על לוקמן והעביר כדור לזנדברג, שבעט שטוח מ-17 מטרים, לידיים של איינוגבה.

דקה 28: זנדברג נכנס לרחבה מצד שמאל עם הרבה עוצמה, בעט שטוח ואיינוגבה הדף לקרן.

דקה 43: אלי ביטון שוב נכנס מימין בצורה מהירה והפעם שיחרר בעיטה מזווית קשה, קאלה קלט.

דקה 45: גול! זנדברג שוב מצא את עצמו חופשי בצד ימין, העביר כדור רוחב ורגע לפני שבן שושן הגיע לכדור הכשיל אותו בלדוט וראה את האדום. עידן טל ניצל את הפנדל כדי להעלות את בית"ר ל-0:1.

דקה 60: זנדברג שלח כדור רוחב, עמית בן שושן בעט בשמאל מעל המשקוף מכ-10 מטרים.

דקה 70: דוד אמסלם כבש שער עצמי בסופה של ערבוביה ברחבה של בית"ר ירושלים, אבל הקוון סימל משום מה נבדל ושער חוקי למהדרין של בני יהודה נפסל.

דקה 73: גול! בנאדו בעט וולה מהאוויר, איינוגבה שמט את הכדור ואלברמן כבש מקרוב. 0:2 לבית"ר.

דקה 81: גול! מירוסביץ' הרים, אלברמן נגח מקרוב את השני שלו ואת השלישי של בית"ר. 0:3.

דקה 88: משה ביטון שלח כדור נהדר מחוץ לרחבה למשקוף של קאלה.

בני יהודה: דלה איינוגבה, אלי אברבנל (יוסי רוזן 77), יאיר אזולאי, זאב חיימוביץ', אסי בלדוט (הורחק 45), הרוויה קובצ'ביץ', אימורו לוקמן, עוז ראלי, אלי ביטון (ז'וזה דוארטה 65), אלירן עטר (סאלם אבו סיאם 46), משה ביטון.

בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, יואב זיו, אריק בנאדו, שמעון גרשון, דוד אמסלם, דרק בואטנג, גל אלברמן (טוטו תמוז 85), עידן טל, מיכאל זנדברג (מילובאן מירוסביץ' 77), עמית בן שושן (חן עזריאל 65), רומולו.

הטוב, הרע והמכוער

הטוב – למי שלא אוהד קבוצה מסוימת, מצפה עוד עונה מרתקת ונפלאה. הליגה הישראלית פורחת, התחרותיות בלתי רגילה. איזו תחתית נפלאה.

הרע – אלי ביטון הוא מהיר וזריז, יש לו שליטה לא רעה בכדור והיום הוא יצר את המצב הכי טוב של בני יהודה. אבל אלי ביטון לא מבין את המשחק, לא מבין טקטיקה ולא מבין איך לסגור את האגף שלו. לאלי אברבנל יש רגל ימין וראיית משחק טובות, אבל הוא כבד, לא מסוגל להתמודד עם קשרים שמאליים מהירים וכדאי מאוד לעשות לו רה לוקיישן לקישור. אז פלא שכל התקפה של בית"ר ירושלים מצד שמאל הפכה למסוכנת?

המכוער – מי שהיה יותר מפעם או פעמיים במגרשים, יודע שהשופטים והקוונים הישראלים כבר מזמן עשו לעצמם מנהג – לשרוק לטובת ההגנה בכל פעם שיש ערבוביה ברחבה. תמיד יש איזשהו מגע, תמיד יש חשד לנבדל, אז יאללה, למה לשבור את הראש? נשרוק. האטימות וחוסר המקצועיות של השופטים והקוונים הישראלים פגעו בשבוע שעבר פעמיים בהפועל תל אביב והיום הם היכו פעם אחת בבני יהודה. לפי הקצב הזה בשבוע הבא מכבי תל אביב, אשדוד או הרצליה, יקבלו מהם בראש.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully